Administratör Gruppförsäkring

Söderberg & Partners / Bankjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Sundsvall, Örnsköldsvik, Östersund, Gävle, Umeå eller i hela Sverige

Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av
försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående
analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen
och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 1000 medarbetare.

Söderberg & Partners har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang och intresse för sina respektive arbetsområden. Detta skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer. Vi söker, och premierar, medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Har du erfarenhet av administration och kundtjänst? Söker du en bred administrativ tjänst i ett ledande företag?  

Söderberg & Partners söker en positiv och självgående administratör inom gruppförsäkringar till ett av våra kontor i Sundsvall.  

Som gruppadministratör arbetar du med att ge service till kunder, såväl externa som interna. Du behöver därför vara tillmötesgående, tycka om att ge service och ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. I arbetsuppgifterna ingår bland annat löpande försäkringsadministration och fakturering. Du fungerar även som stöd och support i organisationen kring gruppförsäkringsfrågor. Det närmaste teamet består av elva kollegor varav en handfull arbetar direkt med gruppförsäkringar.  

Erfarenhet av administration och kundservice är meriterande, men lika viktigt är din personlighet, att du är engagerad, vill lära och att du verkligen trivs i rollen som administratör. 

Vi ser gärna att du:

• Har tidigare erfarenhet av administration, gärna försäkringsadministration
• Har erfarenhet av kundsupport per telefon
• Är noggrann och strukturerad
• Har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp

Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Kontoret i Sundsvall är centralt beläget och har en trevlig atmosfär. Det här kontoret är till stor del specialiserat på administration och bistår många av Söderberg & Partners rådgivare runt om i landet. För närvarande är vi ca 90 medarbetare. Söderberg & Partners är en kreativ och initiativrik organisation där medarbetarna drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter.

Vi rekryterar löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna vår nya medarbetare! 

Placering: Kyrkogatan 22, Sundsvall
Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse
Sista dag att ansöka är 2016-06-03
Kontaktperson: Marina Nygren, HR, 08-451 50 54

Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-05-20

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Söderberg & Partners

Adress
Söderberg & Partners
Box 7785
10396 STOCKHOLM

Kontorsadress
Box 7785 10396 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2858376

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Söderberg & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Söderberg & Partners: