Administratör/assistent - Adecco Sweden AB, Sundbyberg - Kontorsjobb i Stockholm
Administratör/assistent
Adecco Sweden AB, Sundbyberg / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg i Stockholm

Samt Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Adecco är ett auktorisetat bemanningsföretag!

Nu söker Adecco Office & HR en arkivarie/dokumenthanterare till uthyrningsverksamhet!

Publiceringsdatum
2008-02-12

Dina arbetsuppgifter
Som konsult inom uthyrningsverksamhet kommer du att ambulera mellan olika kunder under kortare eller längre tid. Genomsnittlig uppdragslängd är ca 6 månader.
Din anställning kommer att inledas med ett uppdrag hos en av våra kunder där du ska jobba som arkivarie under en kortare tid.

Som arkivarie kommer du att jobba både administrativt och vetenskapligt och i arbetsuppgifterna ingår en viss utredning och förteckning av arkivbeståndet. Just nu behöver vår kund en arkivarie för att slutföra ett påbörjat projekt som pågått under flera år. Materialet är samlat, förtecknat och i ordning lämnat till Stockholms stadsarkiv. Kvar har de några restpunkter bl.a. att ordna, förteckna och lämna ledningsrättsavtal till Stockholms stadsarkiv.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har lämplig utbildning och /eller några års erfarenhet av arkiveringsarbete. Vidare tror vi att du är en van administratör och vill arbeta på kontor även med andra typer av administration.

Vi söker dig som är strukturerad och engagerad, är initiativtagande och trivs att arbeta både självständigt och i grupp. Det är också viktigt att du skriver och registrerar snabbt och noggrant.

För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och uppskattar en vardag som utvecklar och stimulerar dig.

Vad erbjuder vi?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.

Tjänsten ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.

Intresserad?
Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen som "arkivarie".

Vid frågor kontakta Cilla Orban, Adecco Sundbyberg, E-postadress: cilla.orban@adecco.se eller tel.08-598 981 54

Välkommen att ansöka!

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare, heltid

Ersättning
Enligt avtal

Kontakt
Cilla Orban, 08- 598 981 54 Telefon, cilla.orban@adecco.se , Rekryteringsansvarig

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-03-13

Företag
Adecco Sweden AB, Sundbyberg
Järnvägsgatan 22
17235 Sundbyberg
Telefonnummer: 08-100 500
Mer information på http://www.adecco.se

Kontorsadress
Järnvägsgatan 22
Sundbyberg

Jobbnummer
128086

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg: