Administrator assistent

Lucky Wind AB / Administratörsjobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lucky Wind AB i Lidingö, Stockholm eller i hela Sverige

Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för varierande kontorsuppgifter så som att beställa material till konsulter och kontoret, samordna utbildningar, ta emot post och hantera fakturor. Vidare har du ansvar för att sköta kontoret, välkomna besökare och konsulter samt vara behjälplig inför event. Du uppmuntras bidra med idéer om förbättringar av arbetsuppgifter och arbetssätt.
Det finns också ett speciellt jobb som du behöver jobba som vårdgivare för att hjälpa din marknadschef att göra lite arbete under arbetstiden eftersom vår marknadschef är inaktiverad.

Vi tror att du som söker tidigare arbetat i rollen som administratör, som brinner för yrket och vill fortsätta att arbeta med detta. Du är en person som trivs att arbeta i ett högt tempo och med att vara i en central roll av företaget då du är en nyckelfunktion i din roll som administratör.

Weinnovate AB är en liten företag som bedriva investering, utveckling och marknadsföring på projekt med internet teknologi. Vi också bedriva försäljning av internetrelaerade produkter och tjänster inom internet affärer. Vår kund från hela världer, mest från kina.

Publiceringsdatum
2017-11-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-04
Ange följande referens när du ansöker: administrator

Företag
Lucky Wind AB

Adress
Lucky Wind AB
Sporrvägen 51
18141 Lidingö

Kontorsadress
stockholmsvägen 18

Jobbnummer
3812427

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lucky Wind AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lucky Wind AB: