Administratör/assistent

Rent-A-Nurse / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rent-A-Nurse i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Rent-A-Nurse Scandinavia AB - Specialisten på sjuksköterskebemanning. Rent-A-Nurse är ett av de största bemanningsföretagen inom vårdsektorn. Startade år 2002 och hyr idag ut sjuksköterskor, undersköterskor och läkarsekreterare till såväl offentlig som privat sektor.

Vi vill vara en trygg och lyhörd arbetsgivare för sjuksköterskor som värderar frihet, omväxling och spännande utmaningar och som delar våra värdeord: Professionell, Engagerad och Personlig. Det betyder i klartext fungerande rutiner men också värme, gemenskap, kompetensutveckling och omtanke. Hos oss trivs man att arbeta!

Uppdrag

Vi söker Dig som vill vara med om att fortsätta och bygga Rent A Nurse. Under ledning av vår affärsenhetschef för Rent-A-Nurse och tillsammans med engagerade och skickliga kollegor så kommer Du att vara en viktig nyckelperson i verksamheten genom att bistå och avlasta konsultchefer och affärsenhetschef med administrativa kontorsgöromål. Vi kan erbjuda Dig ett utmanande och spännande arbete med dynamiska uppgifter. Du kommer att ha ett självständigt arbete under professionell ledning. Du kommer att vara placerad vid vårt huvudkontor i Stockholm.

Publiceringsdatum
2015-07-01

Dina arbetsuppgifter
• Assistera konsultcheferna vid rekryteringsprocessen, ringa referenser, lägga ut annonser på platsbanken, registrera nyanställda i affärssystemet Intelliplan
• Ansvara för inkommande beställningar/avrop och administration kring dessa
• Administrera inkommande ansökningar vidare till konsultcheferna
• Ansvara för beställning av SITHS-kort till våra anställda sjuksköterskor
• Sköta kontroller av sjuksköterskelegitimation genom kontakt med IVO och HSAN
• Löpande ansvara för uppdateringar av affärssystemet Intelliplan
• Sköta inkommande och utgående post
• Ta emot inkommande samtal, beställningar samt registrera dessa i Intelliplan
• Ansvara för förberedelser vid olika event, mässor, utskick, temakvällar, kundevent
• Beställa kontorsmaterial
• Ta emot besök som är inbokade, visa dem rätt och bjuda på kaffe
• Färdigställa anställningsmappar och skicka  dem till nyanställda
• Sköta och skicka utvärderingsblanketter till kunder och hantera administration kring dessa
• Vid behov sköta inlägg på facebook och sköta APSIS utskick.
• Diverse administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer
Du har tidigare arbetat som administratör eller med  liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att Du har erfarenhet av arbete inom bemanning och rekrytering. Har du dessutom arbetat inom vården så är det också ett plus. Du har god datavana och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av affärssystemet Intelliplan. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift. Du bistår alltid med bästa service och bemötande till samtliga kollegor, kunder, anställda samt samarbetspartners.

Dina personliga egenskaper
Du är en person som både gillar att arbeta i team samt arbeta självständig och tar gärna egna initiativ. Du trivs med att  arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Du är resultatinriktad och motiveras och drivs av detta. Ett ödmjukt och prestigelöst förhållningssätt tror vi är viktiga personliga egenskaper för att lyckas. För att trivas med jobbet som administratör/assistent hos oss måste Du vara flexibel, noggrann och resultatinriktad.

Tjänstgöringsgrad:

100%

Sista ansökningsdag:

2015-08-09

Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Elektroniskt ansökningsförfarande

När du söker tjänsten använder du ett elektroniskt ansökningsformulär. Detta för att få en mer effektiv, snabbare och säkrare hantering av din ansökan. För att komma direkt till ansökningsformuläret klicka på Skicka ansökan. Har du frågor angående ansökningsförfarandet, kontakta Roger Rönnerhag, mobil 076-3930333 på ProTalent AB.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/Tillsvidare Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Affärsenhetschef Lena Renberg 08-54 58 50 83

Företag
Rent-A-Nurse

Adress
Rent-A-Nurse
Fyrverkarbacken 28
11260 Stockholm

Kontorsadress
Fyrverkarbacken 28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2351687

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rent-A-Nurse

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rent-A-Nurse: