Administratör/Assistent - Orsa Kommun, Socialförvaltningen - Personaltjänstemannajobb i Orsa
Administratör/Assistent
Orsa Kommun, Socialförvaltningen / Personaltjänstemannajobb / Orsa
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla personaltjänstemannajobb i Orsa, Mora, Älvdalen, Rättvik
Visa alla jobb hos Orsa Kommun, Socialförvaltningen i Orsa

Vi, HSR-enheten, söker Dig som vill arbeta som Administratör/assistent inom
HSR-enheten, Orsa kommun. Arbetets innehåll: Arbetet består i att inom
området arbeta med administrativa arbetsuppgifter som: personalfrågor,
datahantering, arkivering av journal, dokumentering, kvalitetsarbete,
mötessekreterare, projektarbeten m.m. Kompetenskrav: Du skall ha
adekvat utbildning. Gymnasial, gärna högskoleutbildning. Grundläggande
datautbildning. Utbildning och erfarenhet från officeprogrammen. Meriterande
att ha arbetat inom offentlig förvaltning. Körkort erfordras.
Lämplighet: Du ska vara flexibel , stresstålig, kunna arbeta självständigt,
arbeta med förändringar. Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Verksamhetschef Anne-Charlotte Schuber tel: 0250-55 23 52 / 070-39 82 119
SKTF Lotta Hedin tel: 0250-55 23 73.

Publiceringsdatum
2008-01-11

Körkortskrav
B körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Tidsbegränsad. Tillträde snarast. Heltid. Dagtid. Vikariat under tiden
080201-080815.

Ersättning
Fast lön. Individduell lönesättning.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 080128. Ansökan skickas till: Socialförvaltningen Box
23, 79421 Orsa. . Ange referensnummer 1/08

Företag
ORSA KOMMUN, SOCIALFÖRVALTNINGEN
Box 23
794 21 ORSA Tel 0250-552350
Fax 0250-552351
Mer information på http://www.orsa.se

Jobbnummer
96778

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Orsa Kommun, Socialförvaltningen: