Administratör

AudicomPendax AB / Administratörsjobb / Stockholm
2010-09-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2011-08-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AudicomPendax AB i Stockholm, Sundsvall, Göteborg, Mölndal, Östersund eller i hela Sverige

Vi söker en proaktiv och självgående person för administrativt arbete på vår logistikavdelning. Du blir en länk mellan det praktiska utförandet/ in-och utleverans och vår ekonomiavdelning.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:
Registrering/uppföljning av vår fältpersonals arbetstider/återrapportering av jobb samt upprättandet av faktureringsunderlag.
Bevaka av vår kundorderstock och vid behov boka installationstider med kund.
Registrering av inköpsorder samt bearbetning av därtill länkade leverantörsfakturor.
Bevakning och uppföljning av vår inköpsorderstock.
Boka frakter med vår transportör.
Vara ?ordningsman? med uppgift att stödja den utförande personalen så att rutiner följs och att det administrativa arbetet sker på ett strukturerat sätt
Du måste vara en utåtriktad person med egen drivkraft och kan utföra flera arbetsuppgifter parallellt. Du är strukturerad i ditt arbete och målinriktad på att slutföra arbetsuppgifterna inom fastställda tidsramar.
Du har minst en 3-årig ekonomisk eller teknisk/naturvetenskaplig gymnasieutbildning. Du är en van användare av Microsoft Excel och det är en fördel om du har praktisk erfarenhet av arbete med integrerade affärssystem.
Vi är ett expansivt företag!
AudicomPendax AB är ett svenskt marknadsledande företag, med stark tillväxt och god lönsamhet, som inreder alla typer av mötesrum med AV-IT-Multimedia-utrustning, d.v.s. allt från skrivtavlor, blädderblock till ljud och bildutrustningar för stora och mindre konferensrum.
Vi är ca 60 anställda i koncernen. Vi har egen produktutveckling och tillverkning samt egna installatörer som arbetar med att installera och driftsätta mötesrummen.
Huvudkontor med lager och tillverkning finns i Skarpnäck där denna tjänst är stationerad. Regionkontor finns i Göteborg och Malmö, dotterbolag finns i England.
Läs mer på vår hemsida: www.audicompendax.com
Frågor om tjänsten besvaras av Magnus Ternerot, Telefonnummer: 08-55536961
Sänd din ansökan tillsammans med en kortfattad meritförteckning och löneanspråk till:
Administratör
AudicomPendax AB
Box 2014
128 21 Skarpnäck
eller helst till: magnus.ternerot@aupx.com Märk din ansökan med Administratör

Publiceringsdatum
2010-09-22

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
tillsvidare

Ersättning
Fast lön
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-28
Ange följande referens när du ansöker: Administratör
Ansökan kan skickas till e-postadress: magnus.ternerot@aupx.com

Kontakt
Magnus Ternerot, Adm.chef, 08-5536900 (Telefon), magnus.ternerot@audicompendax.com

Företag
AudicomPendax AB

Adress
AudicomPendax AB
Box 2014
12821 Skarpnäck

Kontorsadress
Flygfältsgatan 34
128 30 Skarpnäck

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-55536900

Jobbnummer
738153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AudicomPendax AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AudicomPendax AB: