Administratör

Randstad AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-04-30

Dina arbetsuppgifter
Är du en noggrann och organiserad person med erfarenhet av administrativt arbete? Vill du prova på att arbeta inom offentlig sektor på en myndighet som arbetar aktivt med miljö? Då kan du vara den administratör vi letar efter!
Vår kund inom offentlig sektor i Göteborg söker efter en administratör som kan stötta verksamheten med administrativa uppgifter. Som administratör kommer du att spela en central roll i det dagliga arbetet där du bland annat hanterar inkommande post, gallrar och sorterar inkomna handlingar, bevaka myndighetens förvaltningsbrevlåda, samt bemanna myndighetens interna och externa expeditionstider.
Denna roll är viktig för att säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar smidigt, samt för att stötta upp arbetet för övriga anställda. Det är därför av vikt att du som person är strukturerad, självgående och arbetar på ett serviceinriktat sätt. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag som förväntas pågå minst 1 år med chans till förlängning. Sista dag för ansökan är 8/5-24 men intervjuer kommer att ske löpande. Ifall detta låter som en tjänst för dig, sök redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
• vidarebefordra, gallra eller diarieföra inkomna handlingar samt skapa ärenden och fördela dessa. Ankomststämpla inkommen post samt vidarebefordra, gallra eller diarieföra inkomna handlingar samt skapa ärenden och fördela dessa.
• bevaka myndighetens officiella förvaltningsbrevlåda samt vidarebefordra, gallra eller diarieföra inkomna handlingar samt skapa ärenden och fördela dessa.
• bemanna myndighetens externa och interna expeditionstider

Kvalifikationer
slutförd gymnasieutbildning eller annan likvärdig utbildning
goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
kunna kommunicera obehindrat på svenska,, såväl i tal som skrift
minst 1 års arbetslivserfarenhet som av liknande arbetsuppgifter

Erfarenheter
Administrativ verksamhet
Microsoft Office
Hantera Post

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Jobbnummer
8648510

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: