Administratör

Bravida Sverige AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Mölndal, Göteborg, Kungsbacka, Kungälv, Alingsås eller i hela Sverige

Är du en administratör som brinner för struktur, ordning och reda? Då har vi jobbet för dig! På Bravida, främjar vi utveckling och du som medarbetare har en mycket viktig roll i vår tillväxtresa. Nu söker vi en serviceinriktad administratör till vår VS-avdelning i Mölndal. Välkommen med din ansökan!
Om jobbet

Som administratör hos oss har du en nyckelroll i avdelningens arbete. Du kommer att vara ett stöd i ekonomifrågor till controller, avdelningschef, projektledare och arbeta med ekonomiuppföljning samt ansvara för bevakning av kundfakturor. Arbetet omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration med följande huvudsysslor:

• Arbete i ekonomisystem
• Sköta fakturering och vissa inköp
• Registrera löner och nya kunder
• Arbetsorderhantering

Löpande arbete med kund- och leverantörsreskontra

• HR-administration

I din roll möter du en stor variation i din vardag och du har mycket kontakt med andra kollegor och kunder. På Mölndalskontoret har du också nära samarbete med andra administratörer i liknande roller.

Ditt nya team

Teamet består av ett sammansvetsat gäng i form av en avdelningschef, fyra projektledare, en kalkylator och 23 skickliga VS-montörer.

Vi söker dig som

• Har ekonomisk utbildning
• Tidigare erfarenhet av ekonomi-, hr- och löneadministration
• God kunskap inom Excel och Officepaketet.
• Innehar B-körkort

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av Teknikinstallationsavtalet och ekonomisystemet Agresso, men det är inget krav.

I vårt urval kommer vi att lägga stor tonvikt på personliga egenskaper. Som person är du serviceinriktad, noggrann och ordningsam. Du är driven, engagerad och är van att självständigt planera och strukturera ditt arbete inom givna tidsramar och deadlines. Du ser det som en självklarhet att leverera god kvalité och är duktig på att se helheten, kan leda dig själv och har förmågan att arbeta effektivt. du är handlingskraftig och lösningsinriktad genom ditt positiva förhållningssätt. När tempot är högt har du förmågan att planera och prioritera din tid effektivt.

Bravida som arbetsgivare

Bravida är en stor arbetsgivare - Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare. Vi eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa goda resultat, tillsammans.

Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.

Hur söker jag jobbet?

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 15 april 2024. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravida Sverige AB (org.nr 556197-4188), http://www.bravida.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Avdelningschef
Mikael Robinson
mikael.robinson@bravida.se
+46 765276902

Jobbnummer
8562004

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: