Administratör

Randstad AB / Datajobb / Täby
2024-01-26


Visa alla datajobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-01-26

Dina arbetsuppgifter
Om många kontaktytor och olika uppgifter är något du trivs med på jobbet så är denna roll som orderadministratör kanske passande. Vi söker just nu en ny talang och kollega till kund i Täby.

Uppdrag: start omgående, 6 månader med god chans till övertag.
Omfattning: 40h/veckan. 7:30-16. Arbetet sker på plats.
Plats: Täby.
Arbetsgivare: Randstad AB

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!

Ansvarsområden
Du kommer hantera hela processflödet från att registrera kunder, registrerar ordar, in och utleveranser, leverantör- och kundkontakt, fakturering.

Du är första kontaktperson vid beställningar från kunder via telefon och mejl.
Du tar emot och registrerar inkommande kundorder.
Kommunicerar internt och externt vid förseningar eller andra förändringar vad gäller kundorder.
Hanterar och svarar på kundfrågor samt skickar vidare frågor till rätt kompetens internt.
Beställer direkt och indirekt material/tjänster från vår fabrik och andra leverantörer.
Följer upp och bevakar inköp från vår fabrik och andra leverantörer.
Har kontinuerlig kontakt med leverantörer och återkopplar vid kvalitetsproblem.

Kvalifikationer
Kvalifikationer
God kommunikativ förmåga på svenska och engelska
jobbat med orderhantering sedan innan, alternativt inköp eller logistik.
Bekväm och van att hantera ärenden på mejl som telefon.
Arbetat i systemen Pyramid eller Mamut (Visma)

Dina personliga egenskaper
Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du är drivande i dina egna affärer och ärenden.

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Therese Hammarberg
therese.hammarberg@randstad.se
+46724513909

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Randstad AB varit leverantör

Jobbnummer
8424500


Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: