Administratör

Montico HR Partner AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

*
Till vår kund i Norrköping söker vi en engagerad och noggrann administratör som vill bli en värdefull del av vår kunds team. Som administratör kommer du att spela en central roll i att säkerställa smidiga och effektiva arbetsflöden samt bidra till företagets övergripande framgång.

Publiceringsdatum
2023-10-12

Om tjänsten
Som administratör kommer du att vara ansvarig för en mängd varierande administrativa uppgifter som är avgörande för verksamhetens funktion. Dina huvudsakliga ansvarsområden kan komma att inkludera:

• Hantering av inkommande och utgående korrespondens, inklusive e-post och brev.
• Registrering och dokumentation av viktiga företagsdata.
• Upprätthållande av databaser och arkiv för att säkerställa ordning och tillgänglighet.
• Koordinering av möten, resor och projekt
• Assistera i fakturahantering och bokföring.
• Kundkontakt och support via telefon och e-post.
• Allmänna kontorsuppgifter för att bidra till en välorganiserad arbetsmiljö.

Tjänsten är på heltid med tillsättning omgående, anställningen inleds med en uthyrning på 6 månader och för rätt person finns mycket goda möjligheter att bli övertagen av kund. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 07.00-16.00

Vi söker dig som
För att trivas och lyckas i rollen som administratör ser vi gärna att du har följande kvalifikationer och egenskaper:

Relevant bakgrund: Du har en eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi eller liknande område. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är starkt meriterande.

Organisatorisk skicklighet: Du är strukturerad och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt utan att kompromissa med noggrannheten.

Kommunikativ förmåga: Du kommunicerar tydligt och professionellt, både i skrift och muntligt. Kundkontakt kräver en vänlig och hjälpsam attityd.

IT-kunskaper: Du är bekant med vanliga kontorsprogram och har en förmåga att snabbt lära dig nya system och verktyg.

Initiativtagande: Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och är proaktiv i att identifiera och lösa problem.

Samarbetsförmåga: Du trivs i en teammiljö och kan samarbeta med kollegor på olika nivåer.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "9246".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Montico Hr Partner AB (org.nr 556580-6741), http://www.montico.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Montico HR Partner AB

Kontakt
Frida Eriksson
frida.eriksson@montico.se
0142655108

Jobbnummer
8186125

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: