Administratör

Randstad AB / Administratörsjobb / Uppsala
2023-07-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Administratör" (sökbar t.o.m. 2024-05-28) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-07-25

Dina arbetsuppgifter
Vår välkända kund söker just nu en erfaren administratör för ett tillsvidareuppdrag med start så snart som möjligt. Uppdraget omfattar heltid (100%) arbete och kräver erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Som administratör kommer du vara en del av ett framgångsrikt team där god kompetens inom MS Office är viktigt. Du ska ha god vana av protokollskrivning med teknisk inriktning och utmärkt förmåga att skriva och formulera dig.

För att passa in i rollen som administratör bör du vara flytande i engelska och beskriva dig själv som noggrann, serviceinriktad, analytisk, strukturerad och en god kommunikatör både i skrift och tal. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att driva och koordinera utvecklingsarbete inom verksamheten.

Specifika kompetenser för uppdraget inkluderar möteskoordinering, som utgör 50% av tjänsten, vilket kräver god struktur och mycket erfarenhet av protokollskrivning. Tidigare erfarenhet inom projektarbete eller kommunikation är en fördel.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan dess.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta agnes.bernstrom@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Som administratör kommer dina ansvarsområden att omfatta ett brett spektrum av uppgifter för att säkerställa smidig verksamhet och effektiva processer.

Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet från liknande arbete
Erfarenhet av teknisk protokollskrivning
Erfarenhet av koordinering
Goda kunskaper i MS Office
Goda kunskaper i Svenska och Engelska

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201442977".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Agnes Bernström
agnes.bernstrom@randstad.se

Jobbnummer
7986902

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: