Administratör

Demensförbundet / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Demensförbundet i Stockholm

Demensförbundet är Sveriges största anhörigorganisation som arbetar för demenssjuka och deras anhöriga. En ideell organisation med statligt handikappbidrag.
Vi har 11.000 medlemmar och 118 demensföreningar runt om i landet. På Demensförbundets kansli som ligger i Stockholm är vi 5 anställda.
Vi söker en medarbetare 45-50+ som på heltid kommer att arbeta med varierande kontorsgöromål. Fakturering, skriftförsändelser, gåvohantering, materialbeställningar, svara i telefon, och i övrigt delta i vårt flexibla arbetssätt som krävs på ett litet kontor med många skiftande arbetsuppgifter.
För att trivas i denna roll bör du ha social kompetens, vara en utåtriktad, flexibel och kommunikativ person som kan ta egna initiativ. Vi ser gärna att du har ett förflutet inom omsorgsverksamheten och ett engagemang inom detta område. Du arbetar obehindrat i Office-paketet. Gärna också kunskaper i marknadsföring/information och något layoutprogram mm.

Publiceringsdatum
2008-04-23

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Projektanst. 1 år ev. tillsvidareanställning

Tillträde
enl. överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-06-01
Enbart skriftlig ansökan

Kontakt
Yvonne Jansson tel 08-658 99 23, yvonne.@demensforbundet.se

Företag
Demensförbundet

Adress
Demensförbundet
Lundagatan 42 A
11727 STOCKHOLM

Kontorsadress
Lundagatan 42 A

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6589920
Faxnummer: 08-6586068
E-postadress: rdr@demensforbundet.se

Jobbnummer
201177

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Demensförbundet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Demensförbundet: