Administratör

Charden AB / Kontorsjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Charden AB i Varberg

Enkelt uttryckt hjälper Charden AB företag och klubbar med marknadsföring, varumärkesbyggnad och lite till. Vår breda repertoar av produkter och tjänster är nämligen helt unik i Sverige! Charden är ett hus fyllt av idéer, kunskap och erfarenhet inom ett flertal olika områden, som alla har gemensamt att få ditt företag att synas och uppmärksammas.

VI SÖKER NU

ADMINISTRATÖR

Publiceringsdatum
2013-05-28

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha ett variationsrikt arbete där den största delen är administration i form av orderläggning, orderbekräftelser, beställningar mm i vårt administrativa system, men du kommer även att arbeta med serviceinriktade tjänster som telefonassistans, posthantering och mottagning av kunder som besöker oss.

Vi söker:

Dig som arbetat med liknande uppgifter tidigare.
Du är självgående och tar tag i de saker som behöver göras.
Du tycker om administration och är noggrann, effektiv, analytisk och logisk i ditt arbetssätt.
Du kan växla från monotont arbete till att arbeta mer flexibelt.
Du har kompetens inom Microsoft Office och lätt att lära dig nya datasystem.
Erfarenhet av något affärssystem krävs och erfarenhet från Hansa är en merit.

Tillträde snarast.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sök tjänsten genom att maila din ansökan märkt "Administratör" i rubriken till jobb@ charden.se
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@charden.se

Företag
Charden AB

Adress
Charden AB
Honungsgatan 23
43295 VARBERG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0340-696969
Faxnummer: 0340-696959

Jobbnummer
1566462

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Charden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Charden AB: