Administratör - Ängelholm

Processbemanning AB / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Båstad, Höganäs eller i hela Sverige

För rak rekrytering till kund söker vi en administratör.

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.


Om tjänsten:
Just nu söker vi dig som vill arbeta som administratör hos vår kund i Ängelholm. Det är en rekrytering direkt till kund och ett långsiktigt uppdrag. Arbetstiden är dagtid och innefattar till en början 80 %, kan öka i procent på sikt.

Det är ett omväxlande arbete med olika uppgifter. Du arbetar med allt från order, fakturering, löpande bokföring, betalning av räkningar och utbetalning av löner. Du har också kontakt med kunder för att ge dem info gällande produkter och avtal. Då det är kollektivt anställda på arbetsplatsen är det du som har kontakt med facket gällande avtal för de anställda i produktion. Du är delaktighet kring produktionsplanering efter att order kommit in. Detta görs genom planeringsmöten tillsammans med verkstaden där man går man igenom och samordnar order med produktion.

Vem är du?
Personliga egenskaper vi söker är att du är en person som är strukturerad och planerar och organiserar ditt arbete. Vi ser att du är noggrann och ordningsam samt tydlig i din kommunikation och sätt att arbeta. Eftersom du kommer arbeta i ett team och vara delaktig i många bitar ställs stor vikt på god samarbetsförmåga samt flexibilitet.

Krav för tjänsten är:
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Lösningsorienterad
• God datorvana med kunskap inom Office och Outlook
• Kunskap inom SPCS Visma, Visma Lön eller liknande program
• Körkort och tillgång till bil
• Meriterande att ha kunskap gällande regler och lagar för kollektivanställda
• Behärska svenska och engelska i tal och skrift

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Läs gärna mer om oss på processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-02-14

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg

Jobbnummer
3964004

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: