Administrativt stöd till ledningsgrupp hos välkänd myndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Gävle, Hofors, Söderhamn, Östhammar, Hedemora eller i hela Sverige

Perido söker just nu en administrativ assistent till vår kund, en myndighet som jobbar med att utveckla Sveriges infrastruktur. Myndigheten har en handfull regionkontor och ett flertal mindre kontor över hela landet. Den här tjänsten är placerad i centrala Gävle.

Din huvudsakliga roll som assistent är att fungera som stöd vid planering, beredning och genomförande av det dagliga administrativa arbetet för ledningsgruppen. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att delta i ledningsgruppens arbete, diarieföring vid möten, resebokning och uppföljningsarbete. Utöver det kommer du att sammanställa och följa upp statistik och rapporter. Ett intresse för ekonomi är meriterande då du kommer bidra i arbete kring enklare ekonomiadministration, fakturamottagning och att ta fram fakturastatistik.

Vi tror att du som söker är en empatisk och kommunikativ person som har lätt för att samarbeta med andra. Detta då du kommer att ha mycket kontakt med människor både internt och externt för att ge råd och förmedla information. Som person är du noggrann, pedagogisk och trivs i en variationsrik roll där du får möjlighet att utveckla din administrativa kompetens. Vi tror att du redan har erfarenhet från en liknande roll vilket har gjort dig självgående, initiativrik och strukturerad i ditt arbetssätt.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-02-16

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad Gymnasieutbildning
• Minst två (2) års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• God datorvana, främst i MS Office-paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Intresse för ekonomi

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2018-12-31, med möjlighet till förlängning. Tillträde 2018-03-19.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du tidigare arbetat i en administrativ roll och är redo att ta nästa kliv i karriären? Skulle du beskriva dig själv som strukturerad och kommunikativ? En stor och välkänd myndighet i Gävle söker just nu efter en administrativ assistent till sitt kontor. Är det dig de letar efter? Ansök redan idag!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16541DP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-18
Ange följande referens när du ansöker: 16541DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3969621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: