Administrativt ledningsgruppstöd till kunskapstät myndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Just nu söker Perido en administratör för ett konsultuppdrag hos vår kund, en statlig myndighet som bedriver forskning och erbjuder utbildning inom ett flertal olika områden. Kontoret där tjänsten är placerad finns belägen i centrala Stockholm.

Som administratör ges du ett stort eget ansvar då du utgör ett stöd till skolchefen och övriga kollegor inom skolledningen. Du kommer att hantera arbetsuppgifter så som att göra resebokningar, koordinera möten och sköta rapportering. Det innebär uppgifter så som att:

• Sammanställa underlag
• Genomföra uppföljningar av deadlines och beslut från verksamhet och förvaltning
• Förbereda agenda och material inför ledningsgruppsmöten samt föra protokoll vid dessa och andra möten
• Arrangera möten, seminarier och konferenser
• Hantera beställningar och fakturahantering

Vid behov är du även behjälplig med övriga administrativa uppgifter som kan dyka upp för att avlasta cheferna i deras arbete.

Vi tror att du som lockas av det här uppdraget har erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter och även en insikt i de roller och funktioner som krävs för att skapa effektivitet i organisationen. Du har en utvecklad service- och ansvarskänsla som syns i ditt goda bemötande gentemot kollegor såväl som externa kontakter. Ditt arbetssätt karaktäriseras av struktur, noggrannhet och du är duktig på att prioritera. Du drivs av att få ta egna initiativ och gillar när arbetstempot är högt.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-06-20

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst tre (3) års erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter
• God datorvana och kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Eftergymnasial utbildning inom administration

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 6 månader med chans till förlängning. Tillträde 2017-08-28.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en självgående person med god social kompetens? Har du tidigare erfarenhet av administration och vill fortsätta utvecklas på en välkänd myndighet? Lockas du av en roll där du erbjuds en stor variation på arbetsuppgifter? Då kan det här vara ett uppdrag för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15543EH i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-20
Ange följande referens när du ansöker: 15543EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3566367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: