Administrativt ansvarig med internsupport - Komet - Ekonomijobb i Stockholm
Administrativt ansvarig med internsupport
Komet / Ekonomijobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomijobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Komet i Stockholm

Komet är ett av Sveriges snabbast växande företag inom studentbemanning och rekrytering. Komet erbjuder konkurrenskraftig, flexibel arbetskraft som ständigt vill utvecklas på en föränderlig arbetsmarknad. Vi hittar rätt kompetens på kort tid samt bygger framtidens nätverk av talanger. Komet startade hösten 2005 och har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Komet söker för kunds räkning en administrativt ansvarig med internsupport. Kunden är ett företag som arbetar med projekt för att skräddarsy insatser för att passa olika företag och efter dess medarbetares behov. De genomför dessa program i hela Sverige och har funnits sedan 1991. Deras kontor är centralt beläget i Stockholm.

Din tjänst kommer att bestå av flera olika delar. Den första delen innebär att du under dina första tre veckor kommer du att vara företagets receptionist och du jobbar halvtid måndag till fredag. From första december och sju veckor framöver kommer du att jobba halvtid som receptionist och halvtid som administrativt ansvarig. I början/mitten av februari kommer du att jobba heltid som administrativt ansvarig.

Din roll som administrativt ansvarig innebär i första hand tre olika arbetsområden. Den första är att du kommer att jobba med personaladministration, där du kommer att ansvara för lön, tjänstebilar mm. Den andra delen handlar om förvaltning och uppdatering av verksamhetsstödjande rapporter i Excel. Du kommer även att sitta med i en arbetsgrupp för att utveckla det nuvarande systemet. Den tredje delen handlar om IT, där sköter du inköp för koncernen, är intern IT-support för enklare frågor och är även kontaktperson mot koncernens IT-funktion. Du kommer att gå parallellt med nuvarande personal under ca 1,5 månads tid, du rapporterar till ekonomichef och VD.

Är du den vi söker?
Vi söker dig som har en universitetsutbildning, ett absolut krav är att du har tidigare arbetslivserfarenhet från kontor, har du jobbat med något kring administration och IT-support är det meriterande.

Som person tycker du om att ge service men är samtidigt flexibel, du är utåtriktad och har ett pedagogiskt förhållningssätt. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Vi vill att du är en väldigt van datoranvändare, båda praktiskt såsom att ändra mailsignaturer till att vara väldigt bekväm med Excel.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.

Publiceringsdatum
2007-10-26

Anställningstyp/arbetstider
Start: 12/11
Arbetstid: 08-13 12/11-30/11, from 1/12 08-17
Omfattning: Pågår tom slutet mars 2009

Ersättning
Lön: 155 kr/h (inkl. sem. ers.)

Kontakt
Erik Isberg

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2007-10-29
Vi tar emot ansökan via epost: operations@komet.se

Företag
KOMET
BOX 1260
16429 Kista
Telefonnummer: 020-252600
E-postadress: operations@komet.se
Mer information på http://www.komet.se

Kontorsadress
Knarrarnäsgatan 7
Kista

Jobbnummer
36858

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet: