Administrative Assistant for an International Company based in S

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
2014-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrative Assistant for an International Company based in S" (publicerad 2014-11-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

We now seek an administrative assistant for an international company based in Stockholm. They are now searching for a professional and highly motivated person to assist and support the office manager in her everyday work with various administrative tasks.

Arbetsbeskrivning / Work Description

You work together with the office manager with tasks such as:
Expense reports
Administration of invoices
Assisting with meeting room- and lunch preparations
Ordering Catering
Ordering Supplies
Update and file internal telephone lists, outlook contacts and business cards
General archiving and filing
Printing and binding presentations and reports

Din profil / Your profile

Minimum 1-2 years of experience from working in an administrative role preferrably from a similar position.
You are fluent in Swedish and English in both speaking and writing.
You are positive and serviceminded and have an eye for details, you are also efficient and organized.

Övrigt / Other

This role is a six month part-time position where you work two days per week starting in January 2015. You are flexible and able to work extra hours on occasion. A history of working in an administrative and fast paced environment will facilitate your ability to succeed.
This role is an excellent opportunity to learn about an international environment of highly ambitious professionals. The position will be based in Stockholm.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2014-10-31

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 988
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Olivia Bergström olivia.bergstrom@inhouse.se
Caroline Hamrin caroline.hamrin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2051874

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: