Administrativ utvecklare, vikariat

Varbergs Fastighets AB / Organisationsutvecklarjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Varbergs Fastighets AB i Varberg

Som administrativ utvecklare kommer du att arbeta med olika utredningsarbeten och processledning inom avdelningen affärsstöd och vara direkt underställd ekonomichefen. Du kommer att vara ansvarig för uppföljning av våra mål samt vår affärsplan. I tjänsten ingår även att utveckla och kvalitetssäkra arbetet genom skapande av mallar, arbetssätt, rutiner, hantering av ramavtal samt omvärldsbevaka aktuella frågor. Du kommer att ha kundkontakt i form av uthyrning av lokal, administration av p-platser samt representera bolaget på olika mässor. Dessutom kommer du att hantera vår telefonväxel och vårt arkiv.

Vi söker dig som har högskoleexamen, som tycker om att ha kundkontakt och har arbetat med administration.

Det är meriterande om du har erfarenhet av;
• att samordna och driva utvecklingsarbete.
• att processleda kvalitetsarbete.
• att ha förståelse för hur det är att arbeta i en politiskt styrd organisation.
• att arbeta med målstyrning och intern kontroll.
• att ha deltagit på mässor.

För att lyckas i din roll behöver du vara driven, självständig och mån om att göra ett bra arbete. Du har stort intresse för utvecklingsarbete och har förmåga att se helheten i en uppgift. Du har en utpräglad servicekänsla och ett flexibelt och ödmjukt förhållningssätt i ditt samarbete med andra. Vidare har du förmåga att skapa struktur och kan arbeta med flera uppdrag parallellt.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Välkommen med din ansökan!

Varbergs Fastighets AB bildades 1970 och är ett helägt dotterbolag till Varbergs Stadshus AB. Vårt uppdrag är att bygga, utveckla och förvalta samhällsnyttiga, attraktiva fastigheter i Varbergs kommun genom att erbjuda en samlad kompetens inom projekt och förvaltning. Bolaget ska se till att det finns god tillgång till affärslokaler och samtidigt verka för att bevara stadens kulturellt viktiga byggnader. Utöver det är vi bedriver vi också parkeringsverksamhet i våra p-hus.

Avdelningen affärsstöd erbjuder samlad kompetens inom ekonomi, HR och administration.

Varaktighet, arbetstid
Anställningen är ett föräldravikariat, med sysselsättningsgrad 100 %, under perioden 2017-06-01 till 2018-08-31.

Publiceringsdatum
2017-02-28

Ersättning
Individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-30
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ utvecklare

Kontakt
Louise Sandberg louise.sandberg@varberg.se 0340506015
Patrik Linné patrik.linne@varberg.se 0340-506018

Företag
Varbergs Fastighets AB

Adress
Varbergs Fastighets AB
Varbergs Fastighets AB
43280 Varberg

Kontorsadress
Norra Vallgatan 14

Jobbnummer
3345922

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Varbergs Fastighets AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Varbergs Fastighets AB: