Administrativ tjänst på 50%

Gnosjö Personaluthyrning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Gnosjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Gnosjö, Gislaved, Tranemo, Vaggeryd, Värnamo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gnosjö Personaluthyrning AB i Gnosjö, Gislaved, Vaggeryd, Värnamo, Jönköping eller i hela Sverige

För uppdrag hos kund i Gnosjö söker vi personal för en administrativ tjänst på ca 50%
I tjänsten ingår orderhantering, fraktdokument/bokningar, fakturering, statistik, arkivering etc. Även viss lageravstämning och plock förekommer imellanåt.
Avsikten är att tjänsten efter en tid skall övergå till anställning hos kund.

Rekryteringsprocessen sker löpande och anställningen påbörjas enligt ö.k.

Vi förutsätter att du som söker ska ha ett realistiskt pendlingsavstånd till arbetet, då det vid rekrytering hos kund ska fungera även i det långa loppet. Vi kan tyvärr inte ordna boende.


Vi söker dig som är positiv, initiativtagande och klarar av att hantera flera saker samtidigt.
Då det är ett mindre företag så är det en förutsättning att du är flexibel och vid behov hjälps åt där det behövs.

Gnosjö Personaluthyrning AB är ett familjeföretag med över 20 års erfarenhet av bemanningsbranschen. Vi hyr ut och rekryterar personal till företag vid behov, med rätt personal tillgodoser vi företag med lösningar för korta och långsiktiga behov. Vi strävar efter långvariga relationer med nöjda kunder. Vi är flexibla och arbetar med kundens bästa i fokus.

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Publiceringsdatum
2017-10-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: Administratör

Företag
Gnosjö Personaluthyrning AB

Adress
Gnosjö Personaluthyrning AB
Box 229
33525 GNOSJÖ

Kontorsadress
Läroverksgatan 4

Jobbnummer
3764489

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gnosjö Personaluthyrning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gnosjö Personaluthyrning AB: