Administrativ samordnare sökes till ett spännande lås och säkerh

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en social och kommunikativ person som gillar att hålla många bollar i luften? Gillar du att skapa interna och externa kontakter? Då är denna tjänst perfekt för dig! Sök redan idag, vi söker dig med start omgående.

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ samordnare kommer du att ansvara över företagets retail kunder så som Systembolaget, Kronofogdemyndigheten och Lidl. Om dessa kunder får problem med deras lås och säkerhetslösningar, behöver beställa material eller behöver nya tjänster kommer de att kontakta dig! Du kommer sedan att föra dessa ärenden vidare och se till att de hamnar hos rätt person. När ärendet är utfört kommer du att få tillbaka ett slutdokument som du kommer att göra en faktura utav och se till att kunden blir fakturerad för arbetet. För att axla rollen behöver man vara serviceinriktad internt och ha en administrativ ådra.

Om företaget
Företaget är en rikstäckande grupp som levererar produkter och smarta lösningar inom lås, säkerhet och inredning till din fastighet eller ditt bygge. Deras samlade kompetens och kapacitet ger kunden så mycket mer än bara produkter- målet är att deras kunskap och erfarenhet ska minsk kundens kostnader. Mer information ges ut vid en intervju.

Din profil
Vi söker dig som är ett riktigt energiknippe, har en administrativ ådra och vet hur man kan hantera flera ärenden samtidigt. Det är viktigt att du är social och skapar dig ett nätverk intern såväl som externt. Vi ser gärna att du är serviceinriktad, strukturerad och noggrann. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och lägger mindre vikt på din erfarenhet.

Det är meriterande om du har arbetat i Jeevs ERP och ekonomi tidigare.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Ort: Hägersten, Västberga
Arbetstider: 08-17

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-09
Ange följande referens när du ansöker: 15652
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lucas Bryggman lucas@framtiden.com 0707722459

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29

Jobbnummer
4031173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: