Administrativ Receptionist

Ortopedia Ortopedtekniska Center AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ Receptionist" (publicerad 2018-06-04) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ortopedia Ortopedtekniska Center AB i Stockholm, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Som receptionist tar du emot och hanterar patienter och besökare dagligen. Vi har olika bokningsystem, bokningsrutiner och datorprogam som du arbetar i. Dina uppgifter består bland annat av att registrera patienter, boka och kontakta patienter via telefon, mail och sms, beställa ortoser, material mm, hantera sjukresor, kassa och att hålla mottagningen snygg och prydlig. Övriga administrativa uppgifter förekommer också.

Du kommer att arbeta med olika datorprogram - därför behövs en god datorvana samt att du lätt kan ta dig an och lära dig nya system. Du bör vara en van användare av Officepaketet, främst Word och Excel. Tidigare erfarenhet inom FileMaker och TakeCare är också meriterande.

Du är en glad, social och ansvarstagande person. Det är viktigt att kunna ha många bollar i luften, vara flexibel och hitta lösningar i ditt arbete. Det kan både ringa på telefonen och komma in patienter samtidigt så det är bra att du kan behålla lugnet och prioritera dina arbetsuppgifter. En tydlig men samtidigt ödmjuk kommunikation är också av stor vikt i det dagliga bemötandet. Du är mottagningens första ansikte utåt mot patienter och andra besökare - vilket innebär att ett gott och trevligt bemötande är värdefullt. Vi ser också att du är en person som tar initiativ och är handlingskraftig, där du tar tag i saker såväl som avslutar det du påbörjat. Din goda samarbetsförmåga, hjälpsamhet och positivitet är till stor fördel för att bidra till god energi på arbetsplatsen.

Erfarenhet från liknande receptionsarbete är meriterande men inte ett krav. Har du också tidigare erfarenhet inom vård och ortopedteknik är det givetvis ett plus då du redan innehar kännedom och kan besvara frågor från patienter och andra besökare. Det viktigaste är dock att just Du är rätt person.

Ortopedia Ortopedtekniska Center AB har avtal med Stockholms Läns Landstig (SLL) för tillhandahållande och produktion av ortopedtekniska hjälpmedel. Företaget grundades år 2004 och har idag tre avdelningar - Stockholms City (Norra Bantorget), Fridhemsplan/Kungsholmen (intill Stockholms Sjukhem och St Görans Sjukhus) och Löwenströmska Sjukhuset i Upplands Väsby. Vår verksamhet består både av Ortopedteknik, Fysioterapi/Rehab och Läkarmottagning.

Vår målsättning är att ha branschens bästa kundservice där alla kan ha en förväntan om att bli hjälpta och tillgodosedda effektivt och vänligt, även när det är mycket att göra. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida: www.ortopedia.se.
Känner du att detta är arbetet för Dig - har du lämplig erfarenhet, utbildning och gärna några års erfarenhet - tveka då inte att skicka in din ansökan till oss idag!
Alla ansökningar och handlingar behandlas med sekretess.

Varaktighet, arbetstid
Heltidstjänst. Arbetstider Måndag-Torsdag kl. 8-17, Fredag kl. 8-16. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2017-03-17

Ersättning
Lön: Marknadsmässig och enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-16
Ange följande referens när du ansöker: Reception-17-1

Företag
Ortopedia Ortopedtekniska Center AB

Adress
Ortopedia Ortopedtekniska Center AB
ÖSTRA JÄRNVÄGSGATAN 25
11120 STOCKHOLM

Kontorsadress
Östra Järnvägsgatan 25

Jobbnummer
3382793

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ortopedia Ortopedtekniska Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ortopedia Ortopedtekniska Center AB: