Administrativ personal inom personlig assistans / vikariat vecka

Olivia Personlig Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.

Vikarie sökes till vår Jour och Bemanningsenhet på Södermalm. Arbetet innebär att ringa in vikarier vid orinarie personals sjukdom eller ledighet. Ordningssinne, ansvarskänsla och trevligt bemötande är ett krav. Du får gärna ha erfarenhet från personlig asisstans eller annat vård/ socialarbete. Personlig lämplighet är dock avgörande, då du kommer att få det stödet du behöver för att göra ett bra arbete! :-)

Tjänstgöring innebär 3 dagar i veckan på kontoret kombinerat med resten av tiden som jourarbete hemifrån.

Månadslön. Kollektivavtal finns. Vid frågor ring gärna verksamhetsledaren Tomas Jablonski på tel. 08-4427381.

Publiceringsdatum
2014-06-12

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Jablonski, verksamhetsledare 08-442 73 81

Företag
Olivia Personlig Assistans AB

Adress
Olivia Personlig Assistans AB
Magnus Ladulåsgatan 8A
11343 Stockholm

Kontorsadress
Magnus Ladulåsgatan 8A 11866 Stockholm

Jobbnummer
1907647

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Olivia Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Olivia Personlig Assistans AB: