Administrativ ordermottagare för tillfälligt uppdrag

Konsultia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Ovanåker
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Ovanåker, Hofors, Sandviken, Hedemora, Gävle eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Konsultia AB i Ovanåker, Hofors, Sandviken, Hedemora, Gävle eller i hela Sverige

Om kundföretaget
Konsultia söker administrativ personal som ska arbeta med orderhandläggning i samband med att en av våra kunder byter affärssystem och tillfälligt behöver förstärkning.

Uppdraget startar omgående och sträcker sig fram till slutet av augusti 2022.
Trivs du med oss så kan det finnas chans till fler uppdrag genom Konsultia, efter att detta uppdrag är genomfört.

Publiceringsdatum
2022-05-13

Arbetsuppgifter
I huvudsak handlar uppdraget om att flytta ordrar mellan systemen och säkerställa att allt blir korrekt genomfört. Det finns kollegor som hjälper dig igång, visar, förklarar och ger dig support under den här perioden. Det är viktigt att du trivs i samarbete med andra och har lätt för att fråga om hjälp samt tycker om att vara självgående när du väl har greppat vad som förväntas.

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenheter av administrativa arbetsuppgifter.

Viktigt med erfarenhet av att hantera datorer och olika datasystem, är lättlärd, driven och noggrann. Meriterande med erfarenhet av affärssystemen Movex och Monitor samt erfarenhet av att arbete i Microsoft Excel.

Övrig information
Mycket goda kunskaper i svenska språket och körkort B är ett krav.
Uppdraget är förlagt till Edsbyn.

Om företaget
FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta.

Konsultias bemanningslösningar hjälper industrin med kompetensförsörjning och produktion i balans. Genom schyssta villkor och en värderingsdriven företagskultur attraherar vi medarbetare som gör skillnad varje dag.

Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du får marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

Konsultia har kontor i Borlänge, Bollnäs, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå, Skellefteå, Piteå och Luleå. Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Konsultia AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2238".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Konsultia AB (org.nr 556938-0883), http://www.konsultia.se/

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Konsultia

Kontakt
Anna-Karin Hallfors
anna-karin@konsultia.se

Jobbnummer
6644454

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Konsultia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Konsultia AB: