Administrativ koordinator/Kundtjänstmedarbetare till Burde

Burde Publishing AB / Backofficejobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Burde Publishing AB i Växjö

Vi söker nu en medarbetare till en varierande och utvecklande roll som administrativ koordinator/kundtjänstmedarbetare. Vi söker dig som vill jobba i ett expansivt, kreativt och roligt företag med högt tempo!
På Burde hjälper vi individer och familjer att uppnå sina mål och drömmar. Idag designar, tillverkar och säljer vi kalendrar och livsstilsprodukter i 12 länder. Sedan starten för 30 år sedan har vi genom design och innovation varit drivande i att förändra marknaden. Något som gett oss en unik position som marknadsledande i Norden och en stark tillväxt internationellt. Koncernen omsätter ca 230 MSEK, har ca 70 anställda och är familjeägt. Huvudkontoret finns i Växjö med kontor i Köpenhamn, Oslo och Helsingfors.
Din roll
Du kommer ingå i ett team på vår backofficeavdelning med olika ansvarsområden som stöttar varandra och också jobbar med flera av företagets andra avdelningar. Du kommer till en organisation som drivs av sälj och ständig utveckling. Vi är en snabbfotad organisation med fokus på produktutveckling, satsningar på nya marknader och affärsområden och förvärv för att nå tillväxt. För att trivas hos oss bör du därför vara flexibel och positiv till ständig utveckling.
Du erbjuds en spännande och ansvarsfull roll där arbetsuppgifterna bland annat innefattar:
• Serva säljorganisationen med offerter, prislistor, besökslistor, orderunderlag m.m.
• Serva kunder med prislistor, statistik, produktinformation m.m.
• Orderregistrering
• Bemanna företagets kundtjänster (tlf, mail)
• Kund-, artikel- och prisadministration i vårt affärssystem


Publiceringsdatum
2023-03-01

Profil
Vi vill att du är en person som trivs med att hjälpa människor och uppskattar ett nära samarbete med medarbetare och kunder. Vidare är du noggrann, effektiv, flexibel och inte rädd för nya utmaningar. Vi hoppas att du gillar att utvecklas i rollen och är positiv till en strävan att ständigt förbättras. Tjänsten kräver en person som kan ta stort ansvar inom säljorganisationen och som på egen hand kan organisera sitt arbete.
Du behöver ha datorvana och goda excelkunskaper. Erfarenhet av affärssystemet iScala är positivt, men inget krav. Du ska ha goda kunskaper i svenska och engelska, och kunna uttrycka dig på ett vardagligt men professionellt sätt. Har du kunskaper även i språk som tyska, franska, spanska, italienska eller finska är det meriterande.
Vi erbjuder en administrativ "spindeln i nätet" roll i ett företag med höga ambitioner, starkt varumärke och stor kunskap.

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan snarast, senast den 26 mars, 2023. Vi kommer påbörja rekryteringen så snart som möjligt, så vänta inte - skicka in din ansökan redan idag!
Uppstart: Snarast eller enligt överenskommelse.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid, kontorstider med flex.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Maila din ansökan till: jobb@burde.com (Märkning "Admin")
För ev. frågor: Åsa Mård, Administrativ Chef, asa.mard@burde.com

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-26
E-post: jobb@burde.com

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Admin".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Burde Publishing AB (org.nr 556215-2479), http://www.burde.com
Mårdvägen 2 (visa karta)
352 45  VÄXJÖ

Jobbnummer
7500090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Burde Publishing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Burde Publishing AB: