Administrativ kontorsassistent sökes!

SW / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi letar efter dig som gillar att arbeta administrativt samtidigt som du har totalt ansvar för kontoret. Är du självständig och en person som gillar att fixa och trixa på kontoret kan du vara den vi söker! Initiativförmåga och inställningen är A och O i den här tjänsten. Kunden ser ett långsiktigt behov av dig och inleder ert samarbete med 12 månaders konsultuppdrag där det finns goda chanser att bli förlängd. Tjänsten beräknas starta omgående.

Tjänstebeskrivning I rollen som administrativ kontorsassistent till vår kund, som sitter i centrala Stockholm, kommer du få ha en varierande roll. Du har dels ansvaret över kontoret vilket innebär att allt är i ordning där. Du gör inköp, ser till att kontoret är i ordning och ser bra ut. Utöver detta kommer du göra administrativa uppgifter så som;

• sköta fakturering och kontering av dessa

• sköta påminnelser

• boka resor och möten

Du kommer även välkomna kunder och stötta övriga kollegor med deras uppgifter. Det kan vara allt från ekonomin till marknadsavdelningen. Ju mer framfötter du visar desto mer får du chans att göra!

Lämplig bakgrund Vi letar efter dig som har haft en liknande roll innan där du skött lättare ekonomiska delar samt haft ansvar för bemötandet av kunder och skött kontoret. Som person sprider du glädje omkring dig och du älskar att ha varierande arbetsuppgifter där du tar dig an nya uppgifter utan problem. Du har en positiv inställning till allt och är noggrann i ditt arbete. Du är ansvarsfull och är inte rädd att kavla upp ärmarna.

Då kunden är internationell är det krav att du talar och skriver flytande svenska och engelska. Är du van att arbeta i olika system är det meriterande. I det här uppdraget kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Publiceringsdatum
2017-08-21

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 12 månader med start omgående. Behovet är långsiktigt och därför finns det mycket goda chanser till förlängning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076647 16 44.

Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort.

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Koblet Olsson Mob: 076 647 16 44

Företag
SW

Adress
SW
Humlegårdsgatan 20
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3652198

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: