Administrativ Inköpare Till Brandos.com

Brandos Ab (publ) / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brandos Ab (publ) i Stockholm

Brandos är en av Nordens ledande livsstilsbutiker på nätet. Genom att erbjuda ett supersortiment av skor, jeans och väskor vill vi inspirera och hjälpa våra kunder att hitta varumärken och modeller som passar just deras personliga stil. På Brandos älskar vi mode. Det finns inga stilar som är rätt eller fel, utan mode ska vara kul för alla. Vi är specialiserade inom våra segment och erbjuder kvalitetsprodukter för alla tillfällen året runt.

Brandos grundades 2006 och har många års erfarenhet av framgångsrik e-handel. Det är tryggt, snabbt och enkelt att handla hos oss och vi håller en ständigt hög servicegrad för bästa kundupplevelsen. Brandos vill alltid ha nöjda kunder.

Brandos säljer idag produkter till åtta länder med tyngdpunkt på Norden. Vi har blivit belönade med flera branschpriser, några i urval är Årets Komet och Årets e-handel på Retail Awards 2012 (Svensk Handel) samt Årets Skobutik på Habit Modegalan 2012 (Tidningen Habit).

Vi har hittills växt kraftigt och har högt ställda förväntningar och mål för framtiden. Vi söker därför en administrativ inköpare som kommer arbeta tillsammans med vår inköpsavdelning.

Tjänsten innebär att:
• Operativt ansvara för varuflödet för vissa kategorier
• Komplettera det befintliga sortimentet med hänsyn till lagernivåer och inkommande leveranser.
• Ha daglig kontakt med leverantörer och övriga avdelningar på Brandos
• Ha en frekvent dialog med Category Managers vad det gäller sortimentet & inköpsstrategi
• Leveransbevakning
• Uppdatera Brandos system med leverantörsinformation
• Assistera Kategorichefer i det dagliga inköpsarbetet

Vi vill att du har följande profil:
• Erfarenhet av arbete som Administrativ inköpare från sko- eller klädbranschen
• Relevant utbildning inom inköp/logistik
• Uppmärksamhet på detaljer och förståelse av värdet med ett strukturerat arbetssätt
• En prestigelös och positiv inställning
• Det är även ett plus om du har kunskaper i övriga europeiska språk.

Vi erbjuder dig:
• Ett arbete i ett företag som växer och sticker ut i en ny bransch
• Ett arbete i en multinationell miljö
• En rolig och avslappnad arbetsplats med supertrevliga kollegor!

Tjänsten är på heltid och baserad på vårt huvudkontor på Östermalm i Stockholm. Du rapporterar till och är ansvarig mot vår Purchase Controlling Manager.

Vi uppskattar olikheter hos vår personal och välkomnar sökanden från alla kulturella och etniska bakgrunder.

För ytterligare information, vänligen kontakta Karin Nilsson på karin.nilsson@brandos.com . Skicka din ansökan med CV till application@brandos.com och ange "Administrativ inköpare" som referens.

Publiceringsdatum
2013-04-19

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-26
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ Inköpare
Ansökan kan skickas till e-postadress: application@brandos.com

Kontakt
Karin Nilsson 073-777 44 92 (HR) karin.nilsson@brandos.com

Företag
BRANDOS AB (PUBL)

Adress
BRANDOS AB (PUBL)
Box 24089
10450 STOCKHOLM

Kontorsadress
Karlavägen 100
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: application@brandos.com

Jobbnummer
1528275

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brandos Ab (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brandos Ab (publ):