Administrativ handläggare, Företagsfordringar - Intrum Justitia Sverige AB - Administratörsjobb i Stockholm
Administrativ handläggare, Företagsfordringar
Intrum Justitia Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Intrum Justitia Sverige AB i Stockholm

Intrum Justitia ?r Europas ledande kredithanteringsf?retag. Koncernen oms?tter ca 2,9 miljarder kronor och har omkring 2 900 anst?llda i 24 marknader. Intrum Justitia Sverige AB har idag 380 medarbetare med kontor I Stockholm, G?teborg och Malm?. Intrum Justitia AB (symbol: IJ) ?r noterat p? Nordiska b?rsen, medelstora bolag.
Vill du bli en del av Europas ledande kredithanteringsf?retag?
Vi s?ker nu en administrativ handl?ggare till enheten Operations B2B (F?retagsfordringar)
Som administrativ handl?ggare s?kerst?ller du att arbetet utf?rs i r?tt tid och p? ett kvalitetsm?ssigt riktigt s?tt. Du verkar aktivt f?r att arbetet utf?rs i enlighet med v?ra koncept samt enligt kundunika l?sningar. Du bidrar vidare till samverkan och du arbetar f?r att h?lla en h?g serviceniv? i alla kontakter, s?v?l internt som externt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
I ditt arbete ing?r bland annat
* Hantera inkommande post, e-mail och fax fr?n g?lden?rer och i vissa fall fr?n v?ra kunder
* Ha kontakt med kunder, g?lden?rer och myndigheter ?ver telefon
* Handl?gga ?renden och boka betalningar
Utbildning/kvalifikationer
Vi s?ker dig som har
* Gymnasieutbildning, g?rna med inriktning mot ekonomi
* Erfarenhet av administrativt arbete och kundkontakter
* F?rm?ga att uttrycka dig v?l i tal och skrift p? s? v?l svenska som engelska
Erfarenhet fr?n inkassobranschen med k?nnedom om de regler som finns kring inkassohanteringen ?r meriterande.

Publiceringsdatum
2008-04-23

Dina personliga egenskaper
Du har sinne f?r administration och ?r snabb i v?ndningar utan att g?ra avkall p? kvaliteten. Vi ser ocks? att du har f?rm?gan att ta egna initiativ och g?ra relevanta prioriteringar i ditt arbete. Du fungerar mycket bra i grupp, ?r positiv och ut?triktad med god k?nsla f?r service d? kundfokus ?r mycket viktigt i v?rt arbete.
Arbetstid
Tillsvidare med 6 m?naders provanst?llning. Arbetstiden ?r heltid med 38,1 timmar per vecka
Kollektivavtal
Vi till?mpar kollektivavtalet Almega Tj?nstef?retagen - HTF
Tilltr?dande
Snarast m?jligt, enligt ?verenskommelse
L?n
Enligt ?verenskommelse
Ans?kan
Din skriftliga ans?kan s?nder du via e-post till jobb@se.intrum.com senast den 4 maj 2008. Skriv "B2B Administrativ handl?ggare" i ?mnesraden p? ditt meddelande.
Rekryteringsurvalet kommer att ske l?pande under rekryteringsprocessen. Vill du veta mer om tj?nsten kontakta Magdalena Puke, tel. 08-616 77 00 (vxl).
V?lkommen till Intrum Justitia!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare
L?n
Fast l?n
Enligt ?verenskommelse
Ans?kan
Vi tar emot ans?kan via e-post: jobb@se.intrum.com

Företag
Intrum Justitia Sverige AB

Adress
Intrum Justitia Sverige AB
10524 STOCKHOLM
Bes?ksadress
Marcusplatsen 1 A ( Sickla ), Nacka

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08 616 77 00

Jobbnummer
200490

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intrum Justitia Sverige AB: