Administrativ Backoffice medarbetare till Kinnarps - Randstad AB - Administratörsjobb i Malmö
Administrativ Backoffice medarbetare till Kinnarps
Randstad AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att tjänsten inte längre går att söka.

Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Vellinge
Visa alla jobb hos Randstad AB i Malmö

Administrativ Backoffice medarbetare till Kinnarps
Har du erfarenhet av order, inköp samt fakturahantering och har goda datorkunskaper? Trivs du med att arbeta med administration och har god organisationsförmåga? Är du noggrann och samtidigt effektiv? Då har Randstad det rätta uppdraget för dig! Randstad söker nu en backoffice medarbetare till Kinnarps i Malmö med start i september.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Malmö

Omfattning: Heltid, start i september eller enligt överenskommelse och 6 månader fram. Eventuell möjlighet till förlängning och övertag av konsult.

Publiceringsdatum
2017-09-21

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera alla förekommande arbetsuppgifter som förekommer från det att en order har lagts till att fakturan skall gå till kund. Du är noggrann och effektiv samtidigt som du är prestigelös.

Du kommer att arbeta tillsammans med fyra kollegor på back office. Vårt team på backoffice består av organiserade och serviceinriktade medarbetare, som dagligen arbetar med orderhantering, inköp, fakturering och support mot övriga organisationen och våra kunder.

Dina arbetsuppgifter;

* Hantera inköpsprocessen mot leverantörer
* Kontrollera och bekräfta inköpsorder
* Hantera leverantörsfakturor kopplade till kundorder
* Orderhantering

Tjänsten skall tillsättas omgående, för rätt person kan det sedan finnas möjlighet till anställning hos Kinnarps. Arbetstiderna är förlagda till vardagar 8.00-17.00. Placerings ort är Kinnarps kontor i Malmö som ligger på Östra Hindbyvägen 63

Läs mer om företaget här; https://www.kinnarps.se/ [ https://www.kinnarps.se/ ]

Kvalifikationer
Här behöver du ha:

* Minst 1 års erfarenhet av administration.
* God datorvana samt lätt att lära dig att jobba i nya program.
* Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med inköp och orderhantering samti något av systemen Movex, BIP, CAESAR, Configura, Palette och E-view är det mycket meriterande men det är ej ett krav.

Som person ser vi att du är flexibel, positiv, noggrann och strukturerad. Du har god organisationsförmåga, lyhörd och nyfiken liksom har en vilja att ge kunden och dina kollegor bästa service. Du är effektiv samtidigt som du är prestigelös och du ser och hjälper till där det behövs ett extra handtag.

Du trivs och motiveras av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter i en härligt kreativ miljö. Har du dessutom ett gott humör och glimten i ögat kommer du att bli en uppskattad medarbetare.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2017-10-21, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se [ mailto:camilla.wohlin@randstad.se ] |

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-21
Ange följande referens när du ansöker: 201082484
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Wohlin camilla.wohlin@randstad.se

Företag
Randstad AB

Adress
Randstad AB
Styrmansgatan 2
21118 MALMÖ

Kontorsadress
Styrmansgatan 2, 21118 MALMÖ

Jobbnummer
3711257

Observera att tjänsten inte längre går att söka.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: