Administrativ assistent till spännande företag

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Göteborg, Mölndal, Borås, Trollhättan, Vänersborg eller i hela Sverige

Är du en driven och positiv person med servicekänsla ut i fingerspetsarna? Vill du ha ett varierande uppdrag där du får användning för din utmärkta sociala förmåga och din administrativa skicklighet? Då är det här tjänsten för dig!

Perido söker en administrativ assistent till ett spännande företag med stora utvecklingsambitioner som bedriver verksamhet i Sveriges västra region. Denna tjänst är placerad på kundens kontor mitt i centrala Göteborg.

Rollen som administrativ assistent är placerad på företagets avdelning för internservice. Avdelningen utgör ett viktigt stöd till företagets kärnverksamhet och hanterar service gällande bl.a. lokalvård, inköp av kontorsmaterial, kaffemaskiner, larm och passerkort, brandskydd samt reception och växel. I den här omväxlande rollen som administrativ assistent innefattar dina huvudsakliga arbetsuppgifter dels att bemanna receptionen och telefonväxeln och dels att ansvara för några av de tjänster som internservice tillhandahåller. Det är därför viktigt att du tycker att det är roligt att arbeta i en social och mycket serviceinriktad roll samtidigt som du även trivs bra med mer administrativa uppgifter.

Till den här rollen söker vi dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt har ett kundfokuserat och strukturerat arbetssätt. Du har en mycket god social förmåga samt en god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. För att du ska trivas och lyckas väl i rollen tror vi även att du är noggrann, prestigelös och har ett stort tålamod. Du som är utåtriktad, ordningsam och brinner för service och att hjälpa andra kommer att trivas utmärkt här. Låter detta som ett uppdrag för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2016-09-23

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasial utbildning, gärna med ekonomisk inriktning
• Minst två (2) års arbetslivserfarenhet inom service eller administration
• God datavana samt goda kunskaper i MS Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Tidigare arbetat inom offentlig verksamhet

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med start omgående till 2017-09-30 med god chans till
förlängning.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14235JS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
14235JS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 14235JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
3066811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: