Administrativ Assistent Till Framgångsrika Cushman & Wakefield

Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en administrativ assistent som vill vara en del av Cushman & Wakefields framgång. Tjänsten är på heltid med start i början av februari, det är ett vikariat på minst ett år med chans till förlängning.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en administrativ assistent till Cushman & Wakefield, ett framgångsrikt bolag i fastighetsbranschen. Företaget agerar rådgivare till sina kunder inom försäljning och uthyrning av fastigheter, framställer marknadsanalyser samt arbetar med hyresgästrådgivning. Bolaget har en god gemenskap med högt i tak. Cushman & Wakefield har sitt kontor i moderna lokaler centralt beläget i Stockholm.

Som administrativ assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom fakturering, uppdragsadministration, planera event, sköta resebokningar och bidra med professionell support för att avlasta företagets anställda och ledning med olika arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och som en del av ett administrativt team. Tjänsten är en koordinerande, assisterande och supportande roll med allt ifrån traditionella PA-uppgifter och ärendehantering till mer avancerade uppdrag som kräver kreativa lösningar. Du kommer att arbeta måndag-fredag klockan 08:00 - 17:00, med viss flexibilitet. Önskemålet är att du kan starta i början på februari. Tjänsten är ett vikariat på ett år med chans till förlängning.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2019-12-17

Arbetsuppgifter
Som administrativ assistent hos Cushman & Wakefield kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom:

Hantera och samordna kalendrar, resor och möten

Scanna och registrera uppdragsavtal

Lägga till nya projekt och uppdatera projektlistan

Arrangera middagar, events och administrera interna och externa aktiviteter

Stötta VD, ledning och styrelsen med administration

Förbereda material och presentationer inför möten

Hjälpa till med fakturering och kvittohantering

Vara behjälplig vid ärenden

Stödja marknadsavdelningen

Skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder och samarbetspartners

VI SÖKER DIG SOM

Har arbetat som koordinator eller assistent i minst ett par år

Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du driven, professionell och trygg. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo och är bekväm med att förutsättningar kan förändras. Vidare är du en glad person som har en positiv inställning till dina arbetsuppgifter, som du gärna vill leverera med den bästa kvaliteten. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är serviceinriktad, både internt och externt. Du är prestigelös och har inget emot att arbeta både högt och lågt. Du är van att arbeta strukturerat och planerat för att nå resultat och deadlines.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5005540

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: