Administrativ assistent sökes till en stor myndighet - Bemannia Kontor - Administratörsjobb i Göteborg
Administrativ assistent sökes till en stor myndighet
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Göteborg
2017-05-19

Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg

Bemannia söker för kunds räkning en administrativ assistent för omgående start som kan arbeta heltid i centrala Göteborg. Uppdraget kommer att börja omgående och löpa under 6 månader. Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Välkommen in med din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter:

* Administrativt stöd till chefer och medarbetare vid planering och genomförande av det dagliga arbetet i verksamheten på enheter och regionen.
* Administrativt stöd till chefer i exempelvis administration av möten, mötesplanering, kalenderhantering, korrespondens, presentationsmaterial.
* Administration, planering, beredning, bevakning och uppföljning av ärenden samt kontrakt.
* Ge stöd i fakturahantering och vid budget- och uppföljningsarbete.
* Samordna interna och externa kontakter, tex i samband med konferenser.

Dina kvalifikationer:

* Allmän gymnasiekompetens med inriktning administration/ekonomi/kommunikation.
* 1-2 års erfarenhet av liknande arbete.
* God datorvana inklusive kunskap i Office-paketet och gärna Sharepoint.
* God svenska i såväl tal som skrift.

Dina personliga egenskaper:
Vi söker dig som har mycket god samarbetsförmåga och trivs i en föränderlig miljö. Du ska vara flexibel och ha ett förmåga att prioritera mellan flera arbetsuppgifter. Vidare ser vi gärna att du kan skapa goda relationer och arbetar bra självständigt.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
40 timmar i veckan. .

Publiceringsdatum
2017-05-19

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Harminder Mankoo

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3509638


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: