Administrativ assistent/ Projektledarassistent / Project Leader

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-05

Företaget
Företaget är ett världsledande konsultföretag. Verksamheten finns närvarande i alla världsdelar och kännetecknas framförallt av sin höga kvalitet och goda renommé. Stockholmskontoret är placerat i centrala Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
Som Project Leader Assistent blir du en del av ett serviceinriktat administrativt team där du arbetar dedikerat för ett par av företagets Projektledare. För dessa sköter du all service som är kopplad till deras administrativa behov och till dina arbetsuppgifter hör bland annat:

• Kalenderadministration och möteskoordinering
• Mötesförberedelser samt logistik gällande mottagande av bud och catering
• Resebokningar, både nationella och internationella samt hantering av tillhörande reseadministration
• Support i interna och externa projekt/events
• Bygga relationer med konsulternas klienter och dess motsvarande servicefunktioner
• Administration gällande visum


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad roll, exempelvis som administrativ assistent eller motsvarande
• Goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
• Eftergymnasial utbildning från universitet eller högskola (meriterande)
• Erfarenhet från en kvalificerad serviceorganisation eller en internationell organisation (mycket meriterande)

Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är driven, ödmjuk och prestigelös. Du är ansvarstagande, flexibel, lösningsorienterad och trivs att arbeta i en tempofylld och föränderlig arbetsmiljö. Du vet vad god service innebär och trivs med att assistera och hjälpa andra.
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: service, administration, administrativt arbete, assistent, assistant, projektledarassistent, project leader assistant

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson jessica.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3734690

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: