Administrativ Assistent/koordinator

Risk Management Partner AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Risk Management Partner AB i Göteborg

Risk Management Partner AB är rådgivare till svensk industri inom riskhanteringsområdet och verkar runt om i världen. Företaget håller även olika utbildningar inom området. Nu söker vi en administrativ assistent/koordinator som bland annat skall
• förbereda och sammanställa tekniska konsultrapporter efter genomförd riskanalys
• förbereda utbildningsmaterial i bland annat PowerPoint
• boka resor och hotell
• sammanställning av reseunderlag
• vara behjälplig med kundkontakter etc.
För att klara arbetsuppgifterna måste Du ha goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, samt erfarenhet från excel och PowerPoint. Du bör även ha ett stort intresse för att arbeta med olika administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten kan på sikt innebära även andra arbetsuppgifter såsom enklare bokföring, fakturahantering och dylikt.
Arbetsplatsen är belägen innanför Vallgraven i centrala Göteborg.

Publiceringsdatum
2008-07-28

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
100%

Tillträde
Omgående

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Heikki Dennerström 0707-770 13 58

Företag
Risk Management Partner AB

Adress
Risk Management Partner AB
Kungshöjdsgatan 11B
41120 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kungshöjdsgatan 11B

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0707-771358
E-postadress: Heikki.Dennerstrom@marsh.com

Jobbnummer
275343

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Risk Management Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Risk Management Partner AB: