Administrativ Assistent - Stockholms stad; Älvsjö stadsdelsförvaltning - Administratörsjobb i Stockholm
Administrativ Assistent
Stockholms stad; Älvsjö stadsdelsförvaltning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Stockholms stad; Älvsjö stadsdelsförvaltning i Stockholm

Stockholms Stad
721 Älvsjö stadsdelsförvaltning
Älvsjö stadsdelsförvaltning
Älvsjö stadsdelsförvaltning har sitt huvudkontor centralt beläget nära Älvsjö station. Du tar Dig lätt till oss på 10 minuter från Centralen med pendeltåg eller med buss.
Vi söker Dig som har utbildning inom eller erfarenhet av administrativt arbete samt med datorvana/datakörkort.En merit är erfarenhet av stadens datasystem" Paraplyet".Du måste ha god förmåga att uttrycka Digi tal och skrift,vara duktig på att samarbeta och att arbeta självständigt.Vi ser gärna även manliga sökande.
Vikariatet avser heltid under perioden 2008-05-15-
2008-09-30.
Vi erbjuder ett intressant arbete i en väl fungerande stadsdel,strukturerad introduktion ,friskvård samt träningslokal.
För mer information om tjänsten, tag kontakt med:
Enhetschef Kerstin Medin,508 21 521
SKTF Tommie Thunström 070-4725087
SACO Katarina Baines 50840624
Tillträde: Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2008-04-14

Arbetstider och omfattning
Heltid 2008-09-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-05
Ansökan skickas till:
Älvsjö stadsdelsförvaltning
Box 48
125 21 Älvsjö
Ange följande referens när du ansöker: 08:02
Ansökan kan skickas till e-postadress: kerstin.medin@alvsjo.stockholm.se

Kontakt
Företag
Stockholms stad; Älvsjö stadsdelsförvaltning

Adress
Stockholms stad; Älvsjö stadsdelsförvaltning
Älvsjö stadsdelsförvaltning

Jobbnummer
190645

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms stad; Älvsjö stadsdelsförvaltning: