Administartiv helpdeskmedarbetare till växande drivmedelsbolag

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-11-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administartiv helpdeskmedarbetare till växande drivmedelsbolag" (publicerad 2022-11-05) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ta chansen att pröva på en ny typ av serviceroll? Gillar du att arbeta i en varierande tjänst där du får använda telefonen och sköta administrationen? Känner du att det skulle vara spännande att jobba på ett internationellt företag? Då kan denna roll vara erbjudandet för dig!

OM TJÄNSTEN
Som helpdesk medarbetare kommer du ha fokus på kundservice och främst att arbeta med telefonen och datorn som närmsta verktyg. I din roll kommer du att supportera kunder i samtal för att undersöka deras behov och därefter att boka in en tekniker som kommer ut och hjälper dem.

Tjänsten passar dig som har jobbat inom service eller administrativt tidigare och vill ha en ny utmaning. Du kommer att få meriterande erfarenhet inom kundservice, administration och hantering av datasystem som kommer att göra dig mer attraktiv inför framtida jobbsökanden.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
• Sköta det koordinerande arbetet mellan kund och tekniker
• Supportera kunder i samtal och mail
• Logga ärenden i systemet
• Boka in tekniker, samt uppdatera kund och tekniker under processens gån

VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet av att ha arbetat med kundservice tidigare
• Har en slutförd gymnasieutbildning
• Har goda kunskaper i excel som används dagligen i arbetet
• Har god förståelse i det svenska språket där du kan tala med kunder i telefonen, boka ut tekniker och förklara om ärendet för dem, samt skriva in och administrera detta i vår kunds datasystem
• Talar och förstår engelska på en nivå där du kan kommunicera med kunder och tekniker per telefon och hjälpa till vid olika ärenden

Som person är du ansvarstagande och har en stor känsla för service och kvalité. Du arbetar strukturerat där du planerar dina arbetsuppgifter och jobbar noggrant när du administrerar ärendena i datasystemet. Då du kommer ha kontinuerlig dialog med kunder och tekniker per telefon, söker vi även dig som har en mycket god kommunikativ förmåga.

Övrig information

• Start: Början av november
• Omfattning: Heltid i 6 månader med chans till förlängning
• Placering: Bromma/remote

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 08:00-17:00

Publiceringsdatum
2022-11-01

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Academic Work Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15082722".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7128060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: