Adecco Outsourcing söker blivande sekreterare - Adecco Sweden AB - Administratörsjobb i Stockholm
Adecco Outsourcing söker blivande sekreterare
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm

Adecco Outsourcing söker en blivande sekreterare/assistent

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.

Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Internservice/Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst m.m). Att arbeta hos oss innebär långsiktighet och trygghet.

Publiceringsdatum
2008-01-03

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i ett trevligt sekreterar-/assistentteam som administrativ support till ett antal Senior Executives. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara mötesbokning och kalenderhantering, koordinering och bokning av resor och hotell, assistera med diverse administrativa uppgifter och förbereda utkast till dokument och korrespondens, arrangera konferenssamtal och video- och datakonferenser, informationssökning, arkivering, underhålla databasinformation, assistera med inköpsordrar samt hjälpa till med post, bud, fax och allehanda service. Tjänsten är tänkt att tillsättas snarast.

Vem söker vi?
Vi tror att du är en person som har arbetat några år i en reception eller kundtjänst men nu känner suget efter att gå vidare. Du behöver ej ha arbetat som sekreterare innan men bör i någon form ha erfarenhet från lite mer administrativa uppgifter. Du är en självständig, målmedveten och samarbetsvillig person som har ett stort intresse för service och människor. För att trivas på den här arbetsplatsen skall du vara en problemlösare som tycker om att arbeta i ett högt tempo och inte vara rädd för att fatta snabba beslut.

Du är en mycket van datoranvändare och du behärskar Word och Excel väl. Dessutom måste du ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska språket, både i tal och i skrift, då det ibland kan bli fråga om att hjälpa till med mindre översättningar.

Vad erbjuder vi?
Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete i internationell miljö med varierande arbetsuppgifter är det här en tjänst för dig så sök redan idag! Vi månar dessutom om våra medarbetares hälsa varför vårt friskvårdbidrag kommer ge dig möjlighet till val av aktivitet som passar just dig.

Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande. Maila din ansökan med personligt brev och löneanspråk till lotta.eriksson@adecco.se eller registrera dig på vår hemsida www.adecco.se och ansök därifrån. Observera att ditt CV måste finnas registrerad där för att sedan gå vidare i en eventuell rekryteringsprocess!
Bifoga gärna ett personligt brev med löneanspråk.

För mer information kontakta Lotta Eriksson, 08 598 983 86.

Välkommen med Din ansökan!

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare

Ersättning
Fast

Kontakt
Lotta Eriksson, 08 598 983 86 Telefon, lotta.eriksson@adecco.se

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-01-18
Ange följande referens när du ansöker: Blivande sekreterare/assistent
Vi tar emot ansökan via epost: lotta.eriksson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB
Box 12127
10224 Stockholm
Telefonnummer: 08-598 983 86
Faxnummer: 08-598 982 99
Mer information på http://www.adecco.se

Jobbnummer
88481

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: