Account Manager till Rosersberg

Dreamlogistics AB / Säljarjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dreamlogistics AB i Sigtuna, Stockholm, Habo, Jönköping, Borås eller i hela Sverige

Har du en bakgrund inom lager & logistik? Är du dessutom riktigt vass på att upprätta och bevara kundrelationer har vi jobbet för dig! Vi söker nu en ny kollega till vårt lager i Rosersberg, Stockholm.

Publiceringsdatum
2023-05-05

Om tjänsten
Som Account Manager arbetar du med våra kunder och skapar så bra förutsättningar som möjligt för en lyckad daglig drift. Våra kunder finns främst i Sverige, men även utanför landets gränser.

Uppdraget för teamet består i att vårda och underhålla relationen med våra kunder. Det görs genom uppföljningsmöten där strategier och åtgärdsplaner tas fram som därefter ska genomföras.

Som Account Manager är du även med vid uppstart av nya kunder, kunder som precis signat avtal och valt att arbeta tillsammans med oss. Du kommer utveckla och bygga långsiktiga relationer med kunden för att driva lönsam tillväxt, med andra ord inget sälj utan i stället löpande underhåll. Utöver det kommer du att driva projekt tillsammans med teamet.

Om dig

Vi söker dig som brinner för att bygga och utveckla långsiktiga relationer. Vi ser gärna att du är driven och vill vara med och utveckla hur vi arbetar. Din positiva inställning sprider energi till teamet och bidrar till ett gott samarbete.

För att lyckas i rollen krävs det att du ser lösningar där andra ser problem. Det är av yttersta vikt att du är mån om att hjälpa kunden på bästa sätt och alltid letar efter det lilla extra. Du tar egna initiativ och har ett driv med fokus på att nå mål och resultat.

Du har:

• Goda kunskaper i Office-paketet och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

• Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter.

• Tidigare erfarenheter av kundrelationer samt 1-2 års erfarenhet i liknande roll.

• Tidigare erfarenhet av logistik, 3PL-verksamhet, lager eller e-handel.

Om företaget
Shelfless Sverige är ett tredjepartslogistikföretag (3PL) vilket betyder att vi hanterar hela logistikflödet åt våra kunder. Vi är tidigare DreamLogistics AB men sen ca 1 år tillbaka en del av Bring och går nu under namnet Shelfless Sverige. Vi erbjuder samma tjänster och lösningar men under nytt namn. Våra kunder är främst e-handelsföretag vilket gör att vi har höga krav på vår service.
Vi sätter alltid kunden i första rum och lever efter mottot: Vi älskar våra kunder.

Praktisk information

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med inledande provanställning på 6 månader. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag. Önskvärt tillträde under augusti månad. Placeringsort är Stockholm med viss utsträckning av resor till övriga siter. Jobb på distans kan förekomma vid behov men utgångspunkt är arbete på plats!

Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor kring tjänsten välkomnas till Elin Rubin på 0763936078 eller på mail elin.rubin@bring.com. Sista ansökningsdag är 2 juni.

Vi förbehåller oss rätten att utföra bakgrundskontroller på slutkandidater.
Vi har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Dreamlogistics AB (org.nr 556833-0756), https://shelfless.se

Arbetsplats
Shelfless

Kontakt
Elin Rubin
elin.rubin@bring.com

Jobbnummer
7740433

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dreamlogistics AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dreamlogistics AB: