Account Manager till House of Ports i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Säljarjobb / Göteborg
2016-07-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till House of Ports i Göteborg" (publicerad 2016-08-04) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

House of Ports grundades 1994 och är moderbolaget som genom dotterbolagen Domaininfo, Dipcon, Ports IT och Strop Digital Studios erbjuder ett brett utbud av tjänster kopplade till Varumärken, Domännamn, Hosting och Design.

Under åren har vi expanderat och omfattar idag fler affärsområden, omsätter mer och är fler medarbetare som jobbar mot företagskunder och leverantörer världen över - från USA till Tanzania till Sverige. Sedan sommaren 2014 sitter House of Ports i en helt egendesignad kontorsbyggnad i Mölnlycke strax utanför Göteborg. Här är öppenhet, kommunikation och flexibilitet några av ledorden för att arbetsmiljön alltid ska vara trivsam och kreativ. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en Account Manager som med vilja och driv vill utvecklas med oss!

Om tjänsten som Account Manager hos House of Ports
Som Account Manager hos House of Ports arbetar du med försäljning av bolagets tjänster och produkter till större kunder på den svenska marknaden. Du bearbetar ett brett spann av branscher och utvecklar befintliga samarbeten och relationer samtidigt som du inleder nya. Som Account Manager driver du dina försäljningsprocesser från kundkontakt, relationsskapande och professionell vägledning genom såväl personliga möten som webbaserade konferenser. Rollen innebär ett stort ansvar och du arbetar under intäkts- och budgetansvar samtidigt som du får support från bolagets försäljningschef.

Du blir del av ett drivet team med högt i tak där alla utgår från kreativa och konsultativa tanke- och arbetssätt kring försäljningsarbetet. Man arbetar självständigt men utbyter kunskap, tips och tricks för att lyckas skapa lönsamma lösningar anpassade efter varje kunds behov.  

Vi söker dig som:
: med driv och härlig energi arbetar resultatinriktat och med stort engagemang för att nå dina mål! Du är innovativ, lösningsorienterad och gillar att arbeta självständigt samtidigt som du motiveras av att vara en del av ett team. Ditt servicemind finns med i varje del av ditt affärstänk och du använder din sociala kompetens i varje kundrelation. Som Account Manager arbetar du strukturerat och organiserat med sinne för planering och prioritering för att uppnå bästa möjliga resultat.

Vi ser att du har erfarenhet av försäljning och har arbetat som Account Manager eller fältsäljare inom tjänsteförsäljning med goda resultat. Detta gör att du vet vad som krävs för att skapa professionella kundrelationer och samtidigt vara slipad i förhandlingar för att lyckas avsluta affärer.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd direkt hos House of Ports AB.

Vad House of Ports erbjuder dig
Hos House of Ports erbjuds du en utmanande tjänst i ett expansivt bolag med ett starkt team i en motiverande arbetsmiljö. Du kommer arbeta heltid och erbjuds grundlön och ett provisionsupplägg baserat på dina försäljningsresultat. För att läsa mer House of Ports, klicka här!

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
PLATS: Göteborg
LÖN: Fast lön + provision 
KONTAKT: Talent manager Jacob Borre, jacob@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökan)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-08-03

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV direkt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-07-04

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2938513

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: