Account Manager för Hubbr!

Vendator Bemanning AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vendator Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi erbjuder bemanningslösningar i form av uthyrning, rekrytering och entreprenad som genom intelligent matchning förser företag och organisationer med säljande individer.

Vi på Hubbr är nu på jakt efter en skicklig säljare för vårt huvudkontor i Alvik! 

Företaget & affärsområden

Hubbr People är ett auktoriserat bemanningsföretag som genom intelligent matchning förser företag och organisationer med individer.

Vi har idag tre aktuella affärsområden där vi är på jakt efter en affärsdriven Konsultchef för respektive område. Dessa affärsområden är: Reception och Växel, Ekonomi och Administration samt Bank och Försäkring.

Vilket område passar dig bäst?

Publiceringsdatum
2015-11-26

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Account Manager kommer du att bygga upp ditt eget affärs-/yrkesområde och personligen ansvara för försäljning, rekrytering och personal. Målet är att expandera området och utöka till andra orter samt områden inom en snar framtid. Du kommer bära ansvaret att genom kreativ försäljning aktivt sälja Hubbr People affärslösningar i form av uthyrning av personal. Denna försäljning sker i ett tätt samarbete tillsammans med resterande Account Managers samt Affärsområdeschefen för Hubbr People.

Som Account Manager på Hubbr People är du delaktig i samtliga faser av bemanningsprocessen, från att fånga upp behov hos våra kunder till att ha personalansvar för den personal som anställs. Du kommer att hantera flera parallella bemanningsprocesser med ett högt tempo och det är således viktigt att leverera i tid med högsta möjliga kvalitet.

I arbetsuppgifterna ingår även:

• I samarbete med Affärsområdeschef fastställa mål i form av budget samt säljplattform
• Kontinuerlig uppföljning samt vidareutveckling av dessa mål
• Ansvara och delta vid mässor samt kundaktiviteter
• Bestämma offerter samt affärsupplägg
• Leda och utveckla medarbetare
• Rekrytera samt fastställa löner

Profil
• Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning
• Lätt för att bemöta människor och knyta kontakter
• En säljande förmåga och en vinnarmentalitet
• Driven, lyhörd och verbalt skicklig
• En ekonomisk förståelse
• Flexibel och orädd
• Entreprenörsanda

Meriterande kompetenser:

• Relevant utbildning inom t.ex. försäljning (IHM eller motsvarande) eller respektive yrkesområde
• Tidigare erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen eller respektive affärsområde
• Tidigare erfarenhet av ledarskap samt personalansvar

B-körkort är ett krav

Vi erbjuder dig:

• Utvecklande arbetsuppgifter där du befinner dig i centrum av verksamheten
• En ledande roll i en spännande verksamhet med högt ställda tillväxtmål
• Öppna och fräscha lokaler vid Alvik Strand
• Möjligheten att sätta din egen prägel på ditt arbete
• Fast månadslön med provision

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Pontus Axberg på telefon 072-529 42 00. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kommer att tillsättas före sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pontus Axberg 072-529 42 00

Företag
Vendator Bemanning AB

Adress
Vendator Bemanning AB
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma

Kontorsadress
Gustavslundsvägen 143

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2548464

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vendator Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vendator Bemanning AB: