Account Manager Eventsäljare

Brunas Partytillbehör AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brunas Partytillbehör AB i Stockholm, Solna, Norrköping, Örebro eller i hela Sverige

Vill du vara en del av vårt kreativa team?
Som Account Manager arbetar du tillsammans med vår Key Account Manager och förväntas vara en självgående, snabb och effektiv partyplanner. Account Manager ansvarar för att försäljningen följer kundens önskemål, miljökrav och den utveckling som sker på marknaden. Account Manager har ett eget ansvar att hålla koll på nya trender, nya artiklar och konkurrerande verksamhet i närliggande område.
Tillsammans med vårt övriga eventteam kommer du ansvara för budget, försäljning, nykundsbearbetning, leda och projektera samt stötta våra montörer. Dessa arbetsuppgifter ger dig ett rörligt arbete med blandade roliga uppgifter.
Under vissa säsonger har vi högre tryck, och då arbetar vi både kvällar och helger, ensamjobb kan förekomma.
Vi söker dig som har:
En god operativförmåga, känner engagemang och kan driva processer framåt.
Är kreativ och vågar prova dig fram för bästa resultat.
Erfarenhet av event och lätt förstår kundens behov och kan driva både större och mindre projekt framåt och få avslut.
Vill ta ansvar för kundnöjdhet, budgetering, arbetsledning och operativt kan leda ett team för bästa kundupplevelse.
Är van vid att skapa och upprätthålla goda relationer både internt och externt.
B-körkort.
Ditt huvudsakliga ansvarsområde att bredda företagets kundstock samt bearbeta befintliga kunder både via telefon och med kunder direkt i butiken.
Du ansvarar för hela försäljningsprocessen från början till slut och arbetar tätt tillsammans med övrig säljkår.
Detta innebär att du självständigt prospekterar och bokar möten hos potentiella kundföretag och träffar kunder för personliga försäljningsmöten.
Du förväntas också kunna vara med och montera beställningar hos kund vid behov.
Självständigt ta hand om hela orderprocessen, från början till fakturering. Du kommer även fakturera övriga butikers företagsförsäljning.
I rollen har du eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer och du ansvarar för dina egna kunder på sikt.
Du kommer vara med och formulera och utforma modernt marknadsmaterial.

Dessutom ser vi gärna att du är positiv, prestigelös och handlingskraftig, flexibel och har en social kommunikativ förmåga både internt och extern sinne för att hålla ordning och reda. Har nära till skratt och förstår det härliga med våra produkter. Är van vid att jobb i team effektivt och i ett högt tempo, samt kunna växla tempo snabbt. Är flexibel och lösningsorienterad.
Du kommer få internutbildning inom våra produkter och hållbarhetstänk. Tjänsten utgår från Regeringsgatan, men du kommer ha stor Stockholm som arbetsplats.
Heltid: 100%
Förväntat startdatum: 2021-08-23

Publiceringsdatum
2021-07-13

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-06

Adress
Brunas Partytillbehör AB
Regeringsgatan 20
11153 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Account manager".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Brunas Partytillbehör AB (org.nr 556816-6903)
Regeringsgatan 20 (visa karta)
111 53  STOCKHOLM

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: Cv@partyland.party

Arbetsplats
Party Land

Jobbnummer
5861963

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brunas Partytillbehör AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brunas Partytillbehör AB: