Account manager

Jkrs Kundrelationer / Säljarjobb / Stockholm
2014-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account manager" (publicerad 2017-02-09) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jkrs Kundrelationer i Stockholm, Norrtälje eller i hela Sverige

JKRS Kundrelationer
Kort beskrivning av företaget:
JKRS Kundrelationer är en sälj- och marknadsföringsbyrå vars affärsidé är att hjälpa företag att nå ut med sitt budskap. De tjänster vi erbjuder våra kunder är säljkonsultationer, utbildningar inom sälj- och marknadsföring samt olika typer av kund- och marknadsbearbetning.

Account Manager sökes!

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Just nu söker vi erfarna säljare som vill arbeta med nykundsbearbetning. Du kommer att ha en viktig roll i vår verksamhet då du ansvarar för att hjälpa våra klienter att komma i kontakt med nya kunder.

Beskrivning av kvalifikationer:
Du som vill arbeta hos oss behöver ha dokumenterad säljerfarenhet och då arbetet utförs helt över telefon bör du ha god telefonvana. Du kommer att arbeta i ett mindre team utifrån en budget och de förväntningar vi har på dig är att du ska ha ett starkt inre driv och kan arbeta självständigt utifrån uppsatta mål.

Publiceringsdatum
2014-11-07

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
2014-11-28

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jenny.svedberg@jkrs.se

Kontakt
Jenny Svedberg, Administrativt ansvarig, 075-7603041 jenny.svedberg@jkrs.se

Företag
JKRS Kundrelationer

Adress
JKRS Kundrelationer
Armfeltsgatan 27
11534 STOCKHOLM

Kontorsadress
Armfeltsgatan 27

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0757603041
E-postadress: jobb@jkrs.se

Jobbnummer
2059847

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jkrs Kundrelationer

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jkrs Kundrelationer: