5 st supporttekniker inom Mobil till Tele2

Hero AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Möjlighet för dig som vill hamna i ett spännande och dynamiskt bolag

Publiceringsdatum
2012-06-28

Företaget
Tele2 är en stor telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder tjänster och produkter som mobil, bredband, fast telefoni, kabel-tv och andra innehållstjänster. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den tekniska kundserviceavdelningen på mobilsidan med en teknisk intresserad person.

Om jobbet

Du kommer att tillhöra gruppen Residential Mobile & MBB som ansvarar för ärendehantering, felsökning och kommunikationen mot kund gällande mobil telefoni och mobilt bredband. I arbetet ingår att stötta Tele2:s kundservicepartners för att ständigt förbättra och effektivisera felhanteringen av kundärenden. Du som tekniker arbetar i en intensiv miljö med samtal och ärenden från Tele2 Sveriges kundtjänst. Din roll är att agera på och hantera tekniska kundproblem. Dina arbetsuppgifter innefattar att prioritera, analysera samt avhjälpa kunders upplevda problem inom Mobiltelefoni samt Mobilt Bredband. Du kommer att jobba i ett antal olika system och kommer till en början att ha stöd och utbildning inom dessa.

Möjligheter

Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får mycket introduktion i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är stresstålig och noggrann i ditt arbete. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med serviceyrke och kundkontakt och har god teknisk kännedom och intresse. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice inom telekombranschen. Du har god teknisk vana och har lätt att lära dig nya system.

Personliga krav

Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på heltid och innebär skiftarbete (öppettiderna är vardag 06:45 ? 20:00/helgdag 08:45 ? 15:15).Start är 3e september. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av Tele2.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel då vi kommer att tillsätta tjänsterna under sommaren.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=226

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247 alt poria@hero.se

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ange följande referens när du ansöker: 5st Support Mobil Tele2
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Poria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247, rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1283868

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: