2 transportledare till vår kund i söderort

Arena Personal Sverige AB / Företagsförsäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsförsäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
Till vår kund i söderort söker vi nu 2 transportledare.
Detta är konsultuppdrag där du blir anställd hos Arena Personal och arbetar ute hos vår kund. Tjänsterna beräknas starta omgående och pågå i 6 månader men goda möjligheter till förlängning och anställning hos kunden.

Du kommer huvudsakligen att arbeta med följande uppgifter:
Att leda och fördela produktionsinsatserna både i Uppsala och i Stockholm. Detta görs genom en grovplanering dagen innan uppdragen skall utföras.
Att leda och säkerställa att rätt resurser används från bolagets knutna underleverantörer. Samt också beställs enl. avtal och avropas enl. avtal.
Att i detalj styra produktionsenheterna (personal samt fordon på fältet i Stockholm) under den dagliga verksamheten.
Föreslå och genomföra aktiviteter som leder till att verksamheten når det av bolaget uppsatta målen enligt affärsplanen.

Du kommer att samverka regelbundet och då verksamheten så kräver med:
• Produktionsansvarige samt övriga säljresurser
• Affärs- och verksamhetschef
• Lageransvarige



Din profil
Du har erfarenhet av liknande arbete och besitter en förståelse inom logistik av detta slag. Du har lätt att prioritera, har en god förmåga till problemlösning och kan konsten att delegera. Du förtsår vikten av miljötänk inom transportplanering och ruttoptimering. Att leveranserna sker i tid, äv högst vikt och detta nås genom god transportledning vilket du kommer att ansvara över. Du har god lokalkännedom över Stockholm och Uppsala och kan således med enkelhet planera transporterna på bästa sätt.

Vidare är du stresstålig, har goda kommunikativa kunskaper i det svenska språket både i tal och skirft, du är noggrann, skapar god stämning på kontoret och bland chaufförerna och du arbetar snabbt och effektivt utan att tumma på kvalitén.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-03-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-12
Ange följande referens när du ansöker: 6551
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andreas Rudberg andreas.rudberg@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4700471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: