2 Förskollärare; Stockholms stad - Förskolan Minken - Förskollärarjobb i Stockholm
2 Förskollärare; Stockholms stad
Förskolan Minken / Förskollärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla förskollärarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Förskolan Minken i Stockholm

Stockholms Stad
703 Spånga-Tensta stadsdelsförvaltning
Förskolan Minken

Till vår nybyggda (augusti 2006) förskola med fyra avdelningar söker vi två förskollärare/barnskötare. Är Du engagerad och tilltalas av följande nyckelord; helhetssyn, tema/verkstadsarbete, inflytande och ansvar, företagsamhet, kreativitet och fantasi?
Vill Du bidra till att barn utvecklar livsmod och framtidstro?
Skicka i så fall en ansökan och berätta vad Du kan och vill bidra med.
Det är en fördel om Du utöver Din grundutbildning också har någon inriktning/intresse som t ex, bild, hantverk, musik, drama, utelek
På förskolan är 2/3 av pedagogerna förskollärare, lärare mot yngre åldrar eller specialpedagoger med olika kompetenser. Vi tycker att det är viktigt med engagerade och välutbildade pedagoger. Du skall tycka om att arbeta med barn oavsett ålder.
Vi ser fram emot att få träffa just Dig!

Publiceringsdatum
2007-11-05

Kvalifikationer
Förskollärarutbildning

För mer information om tjänsten, tag kontakt med:
Förskolechef Yvonne Lillvreten,08-508 41 105

Facklig kontakt
Lärarförbundet tel:08-761 48 72

Tillträde: Enligt överenskommelse

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Tillsvidare

Ersättning
Så ansöker du
Ansökan skickas till:
Registrator, Spånga-Tensta sdf.
Box 4066
16304 Spånga

Sista ansökningsdag 2007-11-26
Ange följande referens när du ansöker: 93/07
Vi tar emot ansökan via epost: stadsdelsnamnden@spanga-tensta.stockholm.se

Företag
Stockholms stad; Förskolan Minken
*
* -
Mer information på www.stockholm.se/jobb

Jobbnummer
44976

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Förskolan Minken: