1st line support till vår kund Kofax!

Emma Henriksen / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Emma Henriksen i Stockholm, Upplands-Bro, Östhammar, Gävle, Jönköping eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en 1st line support-medarbetare till vår kund Kofax. I rollen kommer du att arbeta med support av cloud-tjänster inom E-handel. Arbetat utförs i ett arbetslag om 5 kollegor på kundtjänst. 1st line supporten sker med en stor variation kring problemlösningen och arbetet innebär mestadels analyssupport och korrespondens med kunder via mail och telefon. Här har du mycket kontakt med kunder inom bl.a. dagligvaruhandeln.

Arbetet sker i ett arbetslag som kännetecknas av familjär stämning och högt i tak. Arbetet bygger på att du stöttar, och får stöttning av dina kollegor i ett prestigelöst arbetsklimat.

Utvecklingsmöjligheter:
Kofax erbjuder stora möjligheter att utvecklas och växa i ett marknadsledande företag med en spännande produktportfölj. Vi erbjuder möjligheter för rätt person att växa i takt med företagets produkter.

Arbetets omfattning:
Detta är en hyrrekrytering, vilket betyder att du kommer vara anställd första 6 månader som konsult hos Maxkompetens, för att sedan bli tillsvidareanställd direkt hos Kofax. Start för tjänsten är så snart som möjligt enligt ö.k. Tjänsten är belägen på Kofax kontor i Kista. Dina arbetstider är vardagar mellan kl. 08:00 - 17:00.

Din profil
För denna tjänst ser vi att du behärskar mycket god svenska och engelska i tal- och skrift. Du har erfarenhet av tidigare serviceyrke och trivs i en roll där du har mycket kontakt med människor. Behärskar du norska och danska är detta meriterande. Det är även mycket meriterande om du besitter kunskaper inom XML.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna tjänst. Vi ser att du är en genuint serviceminded person som alltid sätter kunden i fokus. Du trivs i en kundservicetjänst och älskar att hjälpa dina kunder till bra och effektiva lösningar. Vidare är du lättlärd och har lätt att ta till dig ny kunskap och söka information kring nya problem. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse i grunden och har lätt ny teknik.

Då en stor del av uppgifterna är av administrativ karaktär krävs det att du är naturligt analytisk och noggrann som person. Du trivs med att dokumentera och att sköta löpande administrativa uppgifter.

Sista ansökningsdag
Är du den vi söker?
Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@maxkompetens.se.

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Om kunden
Kofax is a leading provider of smart process applications for the business critical First MileT of customer interactions. These begin with an organization's systems of engagement, which generate real time, information intensive communications from customers, and provide an essential connection to their systems of record, which are typically large scale, rigid enterprise applications and repositories not easily adapted to more contemporary technology.
Success in the First MileT can dramatically improve an organization's customer experience and greatly reduce operating costs, thus driving increased competitiveness, growth and profitability. Kofax software and solutions provide a rapid return on investment to more than 20,000 customers in banking, insurance, government, healthcare, business process outsourcing and other markets.
Kofax delivers these through its own sales and service organization, and a global network of more than 800 authorized partners in more than 75 countries throughout the Americas, EMEA and Asia Pacific. For more information, visit www.kofax.com.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-02-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-16
Ange följande referens när du ansöker: 6962
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Henriksen

Företag
Emma Henriksen

Adress
Emma Henriksen
Hantverkargatan 25 B
11221 Stockholm

Kontorsadress
Hantverkargatan 25 B

Jobbnummer
3976303

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Emma Henriksen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Emma Henriksen: