1st line support / Teknisk support / Supporttekniker

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-02-19

Företaget
Vårt kundföretag är ett väletablerat IT-konsultbolag som nu söker en supporttekniker som ska stärka upp sitt team. Tjänsten är en hyrrekrytering, där du arbetar som konsult via Bravura under de första 8 månaderna. Företagets intention är att du efter cirka 9 månader ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.


Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker arbetar du inhouse och hanterar IT-supportärenden för användare. Du utgör med andra ord en intern servicefunktion, där du ansvarar för den första kontakten med IT-systemets användare. Du tar emot ärenden via mail samt via ärendehanteringssystem och supportar klienter i främst Windowsmiljö. Ärendena kan vara av varierad omfattning och svårighetsgrad, där du har kollegor till hjälp vid svårare ärenden. Avdelningen supporterar ett stort antal IT-användare i en kommun i Västsverige och du arbetar både remote och på plats hos olika kontor i kommunen. Du tillhör ett team med god sammanhållning och erbjuds en gedigen introduktion.


Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, gärna inom data/IT
• Tidigare erfarenhet av IT-support
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Du har B-körkort
• Det är starkt meriterande med kunskaper inom Office 365 och/eller iOS

Vi söker dig med ett stort teknikintresse och som motiveras av att agera problemlösande och leverera smarta, tekniska lösningar. Du har en förmåga att formulera dig i skrift och du kan förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot dina intressenter och är lyhörd för deras behov.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Mölnlycke
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Teknisk support, IT-support, 1st line, first line, IT, helpdesk, servicedesk, Windows, användarsupport, IT-infrastruktur, Microsoft, teknik, konsult, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3973734

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: